TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ania Lewandowska nową ambasadorką Head & Shoulders

Ania Lewandowska, trenerka, specjalista do spraw żywienia, dietetyk i reprezentantka Polski w karate tradycyjnym, została nową ambasadorką Head & Shoulders, dołączając tym samym do swojego męża – Roberta Lewandowskiego, który współpracuje z marką od maja br.
O autorze
3 min czytania 2016-11-02

Ania Lewandowska przez całe życie była i jest związana ze sportem – była aktywną zawodniczką klubu Karate Pruszków, w którego barwach regularnie stawała na podium Mistrzostw Polski, Europy i Świata. W swojej karierze zdobyła aż 21 medali mistrzostw Polski.

Ania założyła bloga „Healthy Plan by Ann”, który z czasem stał się platformą do rozmów o aktywnym i zdrowym trybie życia. Dziś specjalizuje się przede wszystkim w doradztwie sportowym i dietetycznym, a jej programy sportowe i książki z przepisami biją rekordy popularności, zaś ona sama zajmuje się układaniem diet między innymi dla reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Miłość od pierwszego wejrzenia

Po tym, jak Ania usłyszała o nowym szamponie Head & Shoulders z formułą Tri-Action, postanowiła podkraść go mężowi. Produkt okazał się być strzałem w dziesiątkę! Od tego momentu Ania jest wierną fanką swojego ulubionego wariantu z damskiej kolekcji szamponów Head & Shoulders. „Wypróbowując kolejne produkty Head & Shoulders, odkryłam, że marka stworzyła linię specjalnie dla kobiet. Moją uwagę przykuły nowe opakowania z kwiatowym motywem, a sam produkt sprawił, że moje włosy stały się piękne, a skóra głowy jeszcze zdrowsza.” – dodaje Ania.

Jakie ma zalety? Ania podkreśla, że najlepszy szampon to taki, który nie tylko pielęgnuje skórę głowy, ale również włosy. Ania, tak samo jak Head & Shoulders, wierzy, że kobiety nigdy nie powinny wybierać między miękkimi, pełnymi życia włosami, a zdrową skórą głowy. Nowe produkty Head & Shoulders z formułą Tri-Action stworzono, by zapewnić skórze głowy i włosom najlepszą pielęgnację. Dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii szampon dogłębnie czyści, chroni i nawilża skórę głowy i włosy, byś mogła cieszyć się pięknymi, zdrowymi i mocnymi włosów do 100% bez łupieżu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa formuła szamponów Head & Shoulders

Po wielu latach badań klinicznych związanych z optymalizacją wielkości cząstek aktywnego składnika ZPT, Head & Shoulders prezentuje technologię, opartą na 8-krotnie mniejszych cząsteczkach cynku, dzięki którym w lepszym stopniu pokrywa skórę głowy i w ten sposób zapenia jeszcze lepszą i długotrwałą ochronę przeciwłupieżową. Jednocześnie mniejsza cząsteczka umożliwia lepsze wchłanianie składników pielęgnacyjnych w głąb włosa.

Ania Lewandowska w drużynie Head & Shoulders

Od dziś Ania Lewandowska wspólnie z mężem będzie wspierać drużynę Head & Shoulders. Kluczowe w tym transferze okazały się jakość i zaufanie do produktów marki. Dodatkowo kampania pokazuje, jak wiele rzeczy możemy podpatrzeć u swojego chłopaka. Ania Lewandowska zaznacza: „Dziewczyny bardzo często podkradają swoim partnerom części garderoby – to przykład na to, że produkty z założenia dedykowane mężczyznom, sprawdzają się świetnie również u kobiet!”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pożyczony z półki Roberta szampon Head & Shoulders to dla Ani odkrycie roku. „Zawsze wiedziałam, że szampony Head & Shoulders zapewniają ochronę i pielęgnują skórę głowy, jednak produkty z nową formułą Tri-Action to połączenie wysokiej skuteczności z intensywną pielęgnacją włosów.”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Head & Shoulders od ponad 50 lat prowadzi badania nad zdrowiem skóry głowy, pozwalające na nieustanne ulepszanie technologii stosowanych w produktach. Dzięki nim Head & Shoulders przywraca równowagę skóry głowy i odżywia ja sprawiając, że staje się podstawą dla pięknych, zdrowych i mocnych włosów do 100% bez łupieżu* – już na zawsze.

Marka od lat współpracuje z wielkimi nazwiskami świata sportu i kultury. Do drużyny Head & Shoulders należą m.in. modelka i aktorka Sofia Vergara czy stylistka Cristina Cordula. Teraz do gwiazd współpracujących z marką, które zasłynęły zdrową skórą głowy i pięknymi, mocnymi włosami, dołącza Anna Lewandowska.

Działania PR dla nowej kampanii Head&Shoulders z Anią Lewandowską prowadzone są przez agencję Partner of Promotion, za kreację i strategię odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, a dom mediowy MediaCom Warszawa odpowiedzialny jest za zakup i planowanie mediów.

Po produkty marek P&G co roku sięga prawie 5 miliardów ludzi. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli godnych zaufania, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® oraz Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Na stronie http://www.pg.com można znaleźć najnowsze wiadomości oraz pogłębione informacje na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek.