TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa strona influencer marketingu – teraz w B2B

Platforma Influ, łącząca wydawców i reklamodawców internetowych, do swojej oferty włączyła możliwość reklamy na prywatnych profilach na Facebooku, Linkedin i Twitterze. To krok naprzód ku rozszerzeniu zasięgu influencer marketingu o liderów opinii z sektora B2B i zupełnie nowe rozwiązanie...
O autorze
1 min czytania 2016-11-02

…na polskim rynku reklamowym.

Czym jest Influ?

Influ powstało pod koniec sierpnia tego roku. Dzięki odpowiedniej i dokładnej weryfikacji bazy, indywidualnemu podejściu do każdego projektu oraz atrakcyjnej ofercie zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców, Influ ma już za sobą udane współprace reklamowe z markami takimi jak TUI, Rankomat czy Nanolash. Influencerzy zarejestrowani w tej chwili na platformie dają możliwość dotarcia do ponad 15 milionów użytkowników portali takich jak Facebook, YouTube, Instagram, Twitter czy LinkedIn. Stale poszerzana baza liderów opinii idzie w parze ze stałym poszerzaniem oferty. Do tej pory w ramach profilu Influ można było dodać do niego grupy i fanpage na Facebooku, konta na Instagramie czy blogi i kanały na Youtube. Od teraz kolejnym z jego elementów jest włączenie możliwości użycia swoich profili społecznościowych w kampaniach skierowanych głownie do sektora B2B.

Dlaczego B2B?

“Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wielu zapytań o możliwości działania w obszarze B2B, jako pierwsi w Polsce postanowiliśmy udostępnić taką funkcję na naszej platformie. Od teraz w Influ wydawcy mają możliwość podłączenia swoich kont z najczęściej używanych do celów biznesowych portali społecznościowych – LinkedIn, Twitter, Facebook. Pozwoli to na wartościowe użycie mediów społecznościowych w komunikacji B2B i mamy nadzieję, że ta nowa możliwość zmieni oblicze influencer marketingu w branży” mówi Michał Chlewiński, współtwórca Influ.

Dzięki zaangażowaniu odpowiednich influencerów marka może liczyć na dotarcie komunikatów reklamowych do mniejszych, ale bardziej jakościowych grup odbiorców, wiarygodność przekazu i wartość merytoryczną promocji. Influencer może związać się współpracą z marką, której usługi przedstawi w sposób naturalny i z klasą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Influencer marketing w branży B2B to obszar jeszcze niewyeksploatowany komercyjnie – w czym szansę upatruje wiele graczy na rynku. “Rozwinięcie działań w tym zakresie to tylko kwestia czasu” – dodaje Chlewiński.

Jak dołączyć do programu jako marka / influencer?

Wszystkie informacje znajdują się na influ.pl lub pod bezpośrednim linkiem do rejestracji – influ.pl/register. Twórcy platformy chętnie odpowiedzą także na pytania wysłane drogą mailową na [email protected].

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się