Blogerki w tajemniczej kampanii Rimmel, stworzonej przez Digital Kingdom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Blogerki w tajemniczej kampanii Rimmel, stworzonej przez Digital Kingdom

Zuzanna Kołodziejczyk, Berry Malinowska, VIVA-A-VIVA i Julia Wieniawa wzięły udział w akcji wprowadzającej na rynek nową maskarę Rimmel Scandaleyes Reloaded. Jako tajne agentki zaliczały kolejne misje rozgrywające się równolegle w digitalu i w świecie rzeczywistym. Kampania w innowacyjny sposób...

... połączyła ze sobą najpopularniejsze wśród grupy docelowej kanały: Facebook, Instagram, YouTube oraz Instagram Stories.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja nawiązywała do spotu Rimmel, w którym występowała Cara Delevingne. Na potrzeby projektu Rimmel wysłał swoim agentkom sekretną walizkę, której nie mogły otworzyć. Każda z nich dostała zadania, w które musiała zaangażować swoich fanów. Aby zaliczyć wszystkie misje i zdobyć kolejne cyfry kodu potrzebnego do odblokowania walizki, dziewczyny musiały wyjść z domu i szukać wskazówek w Warszawie. Za sprawą Instagram Stories odbiorcy mogli na bieżąco śledzić ich postępy. Finalnie agentki dotarły do studia nagraniowego, w którym udało im się otworzyć walizki. Znalazły w nich nową maskarę Rimmel Scandaleyes Reloaded.

Kody zdobyte przez dziewczyny upoważniały fanów do odebrania darmowego tuszu do rzęs. Sto dwadzieścia maskar Rimmel Scandaleyes Reloaded rozeszło się w 5 minut od ich publikacji.

Każdy z nas zna słynny tekst o tym, że lubimy te piosenki które już znamy. Stąd pomysł na unowocześnienie i przeniesienie do świata wirtualnego znanej wszystkim gry w podchody. Dzięki temu udało nam się stworzyć kampanię, która zaangażowała zarówno influencerów jak i grupę docelową. Efekty przerosły nasze najśmielsze oczekiwania - mówi Joanna Gerlée Head of Creative w Digital Kingdom.

Akcja odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych. Filmy wyświetlane były 720 000 razy, a po maskary zgłosiło się ponad 2066 osób.

Digital Kingdom udowodniło, że właściwy przekaz, dostarczający angażującej rozrywki i dobre połączenie mediów społecznościowych zapewnia dotarcie do młodych konsumentów.

Agencja współpracuje z marką Rimmel od 2014 r.

Case study kampanii:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij