Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Strzelili w dziesiątkę, czyli innowacyjnie na urodziny Factory Wrocław

Wyjątkowy konkurs z okazji swoich 10 urodzin przygotowało dla klientów Factory Wrocław. Nie było rozdawania tortu, tylko akcja, która zachęciła ponad 15 000 do kolejnego zakupowego spotkania w największym outletowym centrum Dolnego Śląska.
O autorze
1 min czytania 2016-11-04

Pierwsze „okrągłe” urodziny największego centrum outletowego na Dolnym Śląsku stanowiły pretekst do zrealizowania innowacyjnej kampanii. Była nią rozgrywka łącząca świat on-line i offline pod hasłem: „Strzał w dziesiątkę”. Za pomocą komputera bądź aplikacji mobilnej użytkownicy mogli „ustrzelić” swój urodzinowy prezent od Factory. Ponad 4 000 nagrodzonych wywalczyło w ten sposób między innymi bony zniżkowe, czy karty zakupowe do realizacji w Factory Wrocław. – W ten innowacyjny sposób chcieliśmy pokazać, że nie tylko wyznaczamy trendy, ale także pozwalamy naszym klientom świętować nasze 10 urodziny, niezależnie od miejsca, w którym aktualnie przebywają – wyjaśnia Joanna Sikora z działu marketingu Factory Wrocław. Akcja wygenerowała ponad trzynastoprocentowy wzrost odwiedzalności w porównaniu z ubiegłym rokiem, dotarła do ponad 3 000 000 odbiorców, angażując ponad 15 000 osób.

– Przez dziesięć lat naszej historii jedno się nie zmieniło: Polacy kochają smart shopping i związaną z nim zasadę zakupową: więcej za mniej – wyjaśnia Joanna Sikora z działu marketingu Factory we Wrocławiu. – Jesteśmy dzisiaj jednym z najchętniej wybieranych centrów na zakupy, nie tylko przez mieszkańców Aglomeracji Wrocławskiej, ale także takich miejscowości jak Świdnica, Wałbrzych, Legnica, czy Polkowice. Z racji rozwoju lotniska, w którego się bezpośrednim sąsiedztwie się znajdujemy, z roku na rok obserwujemy także wzrost odwiedzalności przez gości zagranicznych.

Factory Wrocław to jedynce centrum outeltowe na Dolnym Śląsku z 88 sklepami i powierzchnią handlową 13 800 metrów kwadratowych. Rok do roku notowane wzrost odwiedzialności i sprzedaży. W I połowie 2016 roku centrum odwiedziło niemal 1,5 miliona klientów. Statystycznie odwiedził je zatem co drugi mieszkaniec województwa dolnośląskiego, a każdy mieszkaniec Wrocławia mógł to uczynić więcej niż dwukrotnie. Co interesujące, spośród niemal stu marek obecnych na Granicznej 2 we Wrocławiu są takie, które są dostępne od października 2006 roku. Są to: Levi’s, Calzedonia, Wittchen, Salomon, Adidas, Gino Rossi, Mustang, Apart, Simple, Puma, Lee Wrangler, House, Pepe Jeans oraz Reebok.

Poniżej videopodsumowanie akcji urodzinowej Factory Wrocław:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj