Żubrówka z 6ix WoMM & Social Media także w 2013

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Żubrówka z 6ix WoMM & Social Media także w 2013

Marka Żubrówka przedłuża współpracę z agencją 6ix WoMM & Social Media w zakresie kompleksowej obsługi kanałów Social Media.

Agencja 6ix WoMM & Social Media będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki z portfolio CEDC na platformach Facebook i Pinterest. Podpisanie umowy jest wynikiem kontynuacji współpracy zawiązanej w kwietniu 2012, kiedy to agencja została wyłoniona spośród 8 konkurujących agencji w drodze przetargu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym zadaniem agencji 6ix WoMM & Social Media jest kontynuowanie działań zorientowanych na budowanie światów marek poszczególnych wariantów smakowych produktu: Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Białej oraz wprowadzonej na rynek w ubiegłym roku Żubrówki Palonej. Zadanie to będzie konsekwentnie realizowane w oparciu o dedykowane, sensoryczne kreacje graficzne oraz budowę angażujących aplikacji silnie osadzonych w świecie każdej z promowanych marek.

Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za 24 godzinny monitoring aktywności fanów oraz prowadzenie wielojęzycznej komunikacji z uwagi na duży procent zagranicznych fanów marki na fanpage’u.

Proces budowania świata marki Żubrówka w Social Media w 2012 roku ilustruje poniższa infografika.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij