Mixx Awards 2016: Jury wskazało kampanie, które mają szansę na złoto, srebro lub brąz

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mixx Awards 2016: Jury wskazało kampanie, które mają szansę na złoto, srebro lub brąz

Za nami ostatnie, wielogodzinne posiedzenie Jury konkursu Mixx Awards 2016, organizowanego przez IAB Polska. W tegorocznej, dziesiątej edycji wpłynęła rekordowa liczba 226 zgłoszeń, z których ostatecznie do konkursu zakwalifikowano 218. To ponad dwukrotny wzrost w stosunku do edycji konkursu...

...w poprzednich latach. Zdaniem jurorów ilość zdecydowanie przeszła w jakość, co wskazuje na dużą kreatywność i odwagę w forsowaniu świeżych, nowatorskich pomysłów na komunikację z rynkiem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Rekordowa liczba zgłoszonych prac świadczy przede wszystkim o rosnącej popularności i dużym prestiżu konkursu Mixx Awards - powiedział Bartosz Dobrzyński, Dyrektor Marketingu Play, Przewodniczący Jury. - Już nominacja jest formą docenienia kampanii zasługujących na zauważenie przez rynek i Jury. Złoto, srebro i brąz zarezerwowaliśmy dla kampanii wybitnych, które mocno wykraczają poza wszelkie schematy.

Aż 49 kampanii zdobyło łącznie 65 nominacji, w 15 konkursowych kategoriach, do złotych, srebrnych lub brązowych statuetek Mixx Awards. Niektóre ze zgłoszonych projektów - między innymi kampanie Allegro - Legendy Polskie, H&M Love Songs, Orange - Historie na Kartę, Alivia - Wojna z rakiem, łap jaja, Kilobity na Czarity oraz Nie chcę być strażakiem - powalczą o nagrody w kilku kategoriach.

Jurorzy podkreślają, że w tegorocznej edycji - oprócz kampanii dużych, znanych marek - bardzo mocna była reprezentacja kampanii społecznych i non-profit.

- Cieszę się, że tak dużo zgłoszono kampanii społecznych i non-profit. Takie projekty często bywają efektowne, jednak nie zawsze idzie to w parze z ich skutecznością. Z tym większą przyjemnością nasze liczne nominacje zdobyły w tym roku kampanie, które były zarówno efektowne, jak i efektywne - skomentowała Anna Gruszka reprezentująca Universal McCann, jurorka grupy eksperckiej Efektywność.

Zauważanym, silnym trendem w zgłaszanych projektach był udział opiniotwórczych, znanych postaci - tzw. influencerów. Jurorzy poświęcili bardzo dużo uwagi tym zgłoszeniom.

- Analizując liczne kampanie z udziałem influencerów staraliśmy się wybierać propozycje wykraczające poza sztampę i utarte schematy. Nasze nominacje zdobyły kampanie odważne, tworzące zupełnie nową jakość - dodał Piotr Piętka, Prezes Publicis Media, Wiceprzewodniczący Jury.

W jubileuszowej, dziesiątej edycji konkursu Mixx Awards 2016 nagrody zostaną przyznane w kategoriach: Brand Awareness and Positioning, Product Launch, Direct Response and Lead Generation, Cross-Media Integration, Public Service and non-profit campaign, Branded Content, Branded Site, Social – Community Building, Online Marketing with Influencer, Mobile, Video online, Games, Interactive Out-of-Home and off-line, Innovations oraz Business-to-Business.

Ze względu na brak zgłoszeń – zgodnie z regulaminem konkursu – nie powstały planowane kategorie: Email oraz Internet of Things. Nie przyznano nominacji w kategorii Use of Technology – mimo kilku naprawdę interesujących kampanii jury zdecydowało, że na tle prezentujących w tym roku wyjątkowo wysoki poziom zgłoszeń w innych kategoriach, w niezmiernie ważnym obszarze technologii oczekiwania były jeszcze większe.

Ogłoszenie wyników konkursu Mixx Awards 2016 nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie się 1 grudnia br. w Multikino Złote Tarasy. Pełną listę nominowanych kampanii oraz zgłaszających je agencji i domów mediowych znaleźć można na stronie internetowej Mixx Awards 2016.

Galę poprzedzi Mixx Conference 2016, którą zainauguruje Natalia Hatalska omawiając najnowsze trendy w komunikacji online. Barbara Sołtysińska wraz z Rafałem Masnym otworzą część dedykowaną działaniom komunikacyjnym z udziałem wpływowych postaci. Wystąpienie Barbary Stawarz będzie wstępem do części poświęconej marketingowi treści. Natomiast segment dedykowany angażowaniu społeczności poprzez działania marketingowe i reklamowe poprowadzi Krzysztof Winnik. Najważniejszymi elementami konferencji będą jednak prezentacje case studies z najciekawszych projektów i kampanii z ostatniego roku, omawiane z perspektywy zarówno agencji czy domu mediowego, jak i z perspektywy klienta.

Bilety na konferencję i galę można zamówić na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij