Pogryw.pl - start serwisu konkursowego dla graczy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pogryw.pl - start serwisu konkursowego dla graczy

Nowy serwis dla graczy, Pogryw.pl oprócz konkursów dla internautów, oferuje innowacyjne rozwiązanie marketingowe – REKLAMĘ POTWIERDZONĄ™ w formie wideo. Reklamodawca płaci wyłącznie za obejrzaną, a nie wyświetloną reklamę.

Misją serwisu Pogryw.pl jest dostarczanie użytkownikom pozytywnych emocji, poprzez udostępnianie gier i konkursów z nagrodami. Serwis jest skierowany do młodych osób, które lubią spędzać wolny czas w Internecie. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pogryw.pl, oprócz konkursów dla internautów, oferuje innowacyjne rozwiązanie marketingowe – REKLAMĘ POTWIERDZONĄ™ w formie wideo. Reklamodawca płaci wyłącznie za obejrzaną, a nie wyświetloną reklamę. Reklama łączy w sobie dużą skuteczność oraz precyzyjne targetowanie, a przede wszystkim jest nieinwazyjna dla odbiorców. Internauta potwierdzając obejrzenie reklamy, może jednocześnie grać o nagrody.

- Pogryw.pl wychodzi naprzeciw obecnym oczekiwaniom rynku reklamy internetowej, łącząc odbiorcę z przekazem oraz świadomie angażując w prezentowanie treści. Jest przy tym efektywny kosztowo dla reklamodawcy i jednocześnie przyjazny użytkownikowi - komentuje Paweł Gordon, dyrektor sprzedaży Pogryw.pl. Dzięki swoistym cechom i specyficznemu środowisku oddziaływania na internautę reklama potwierdzona eliminuje zjawisko „banner blindness” - polegające na odruchowym ignorowaniu przez użytkowników elementów stron wyglądających jak reklamy.

Pogryw.pl, jeszcze przed startem serwisu internetowej, prowadził bardzo efektywne działania na Facebooku, zdobywając w niecały miesiąc ponad 14 tysięcy fanów. Na uwagę zasługuje przy tym ich zaangażowanie: wskaźnik „Osoby, które o tym mówią” momentami wynosił dla profilu Pogryw.pl nawet ponad 5,5 tys. - Cieszymy się, że przejrzyste zasady gry na naszym fanpage’u znalazły uznanie w oczach użytkowników Facebooka. Liczymy na to, że dopracowana oraz rozbudowywana z czasem oferta gier i konkursów na naszej stronie internetowej znajdzie swoich sympatyków – mówi Jakub Kacprzak, dyrektor marketingu Pogryw.pl.

Obecnie serwis dostępny jest w wersji beta.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij