TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ogilvy & Mather Polska z pierwszą szeroko zakrojoną kampanią dla Saeco

4 listopada wystartowała pierwsza szeroko zasięgowa kampania marki Saeco (należąca do Philips). Autorem konceptu i kreacji jest agencja Ogilvy & Mather Polska.
O autorze
1 min czytania 2016-11-09

„Kampania dla marki Saeco jest pierwszą tak szeroko zakrojoną komunikacją przygotowaną dla tego brandu. Po raz pierwszy kampania została oparta o spot TVC, którego koncept został stworzony przez Ogilvy&Mather Polska. Celem komunikacji jest rekrutacja nowych użytkowników do kategorii automatycznych ekspresów do kawy” mówi Elżbieta Twardowska Strategy Director Ogilvy&Mather.

Spot przygotowany w ramach kampanii pokazuje jak za naciśnięciem 1 przycisku Saeco pozwala przygotować w „magicznym” procesie Twoją idealną kawę. Przedstawione ekspresy klasy premium oferują szeroki wachlarz napojów kawowych znanych z kawiarni: od esencjonalnego espresso po puszyste latte macchiato, dzięki czemu możesz cieszyć się perfekcyjną kawą na jąką masz ochotę. Ukazana zaawansowana technologia marki Saeco np. opatentowany ceramiczny młynek, który wydobywa to co w ziarnach kawy najlepsze, przekłada sie na realne benefity dla użytkowników – delektowania sie kawą najwyższej jakości w Twoim domu. „W naszym spocie możemy prześledzić cały niezwykle sensoryczny proces we wnętrzu ekspresu Saeco, dzięki czemu na końcu każdy może otrzymać idealną kawę, którą można się delektować o każdej porze dnia” mówi Anna Lelonkiewicz Account Director Ogilvy&Mater.

Spot stworzony przez Ogilvy powstał w dwóch wariantach: z ekspresami PicoBaristo oraz Incanto. Każdy ze spotów jest również przygotowany z alternatywnymi rozwiązaniami dedykowanymi do digitalu. Ogilvy jest również autorem printów oraz materiałów displayowych. Produkcja spotów i sesji zdjęciowej odbyła się w Polsce i została przygotowana przez dom produkcyjny Redworks.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj