TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Współpraca Gatty z DreamWorks

4 listopada obyła się premiera kinowa animowanego filmu „Trolle”, na który z niecierpliwością czekały dzieci na całym świecie. Gatta z tej okazji przygotowała niespodziankę dla swoich najmłodszych klientów i ich mam – w salonach marki czekają rajstopki i skarpetki z tytułowymi bohaterami animacji.
O autorze
1 min czytania 2016-11-10

„Trolle” to nowa wielka produkcja wytwórni DreamWorks, o której jest głośno już na całym świeci. Kolorowe i wesołe stworki bez wątpienia staną się małymi idolami dzieci, które będą im towarzyszyć.

Marka Gatta stworzyła limitowaną kolekcję rajstopek (dla dzieci w wieku 2-8 lat), dzięki którym maluchy przeniosą się w zaczarowany świat „Trolli”, a ich ulubiona bajkowa postać będzie im towarzyszyć przez cały dzień.

Gatta pamięta o dużych i całkiem małych dziewczynach

„Gatta to marka z szerokim asortymentem, który kieruje przede wszystkim do dorosłych kobiet, jednak nie zapomina o tych młodszych, oczekujących zupełnie innych wrażeń od produktu. Małe dziewczynki uwielbiają ubrania z ulubionymi postaciami, stąd nasz pomysł na wykorzystanie licencji. Wybieramy bohaterów, którzy niosą ze sobą dużo pozytywnej energii, a przeniesieni na nasze produkty zadowolą jednocześnie małe klientki i ich mamy” – komentuje Anna Gołębicka, doradca Zarządu ds. marketingu i strategii Gatta. „Mamy już spore doświadczenie w wykorzystywaniu licencji filmowych, a „Trolle” wydają nam się szczególnym projektem, bo bardzo kobiecym, kolorowym i pełnym radości.” – dodaje Anna Gołębicka.

Najnowsza kolekcja Gatta Cottoline to rajstopowe propozycje w pełnej gamie kolorów i wzorów. Znajdą się na nich tytułowe trolle, m.in. Poppy, Branch, Guy Diamond oraz Cooper, które przeniosą każdego malucha do swojej magicznej i wielobarwnej krainy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bajkowe kolekcje Gatta Cottoline mają jeszcze jedno zadanie: „Chcemy pokazać dzieciom i rodzicom, jak ważne jest poznawanie wartościowych bajek – tych, które później towarzyszą nam przez całe życie” – wyjaśnia Małgorzata Barton, odpowiedzialna za markę Gatta.

Produkty z filmowej kolekcji Gatta Cottoline z bohaterami filmu „Trolle” można znaleźć w salonach firmowych marki w całym kraju oraz na stronie internetowej: www.gatta.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się