Oleksandr Shumko, graphic designer z agencji interaktywnej KERRIS laureatem prestiżowego konkursu Projekcji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Oleksandr Shumko, graphic designer z agencji interaktywnej  KERRIS laureatem prestiżowego konkursu Projekcji

Znamy już wyniki prestiżowego konkursu dla graphic designerów, zorganizowanego w ramach konferencji Projekcje. Tym razem bitwę graficzną wygrał Oleksandr Shumko, graphic designer z agencji interaktywnej KERRIS, zdobywając najwięcej głosów wśród uczestników wydarzenia. Nagrody powędrowały również...

...do Karoliny Filip i Damiana Denisa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Główną nagrodę w bitwie graficznej przyznają uczestnicy Projekcji, jednej z najważniejszych konferencji dla projektantów graficznych w Polsce. Do finałowego etapu konkursu dopuszczono 21 designów, wybranych przez jury w składzie: Angelika Gromotka, Bartek Walczuk, Oskar Podolski i Łukasz Słotwiński. Głównym zadaniem uczestników było stworzenie własnej interpretacji graficznej logotypu Projekcji, według szablonu dostarczonego przez organizatorów. Statuetka trafiła do Oleksandra Shumko z agencji interaktywnej KERRIS za projekt inspirowany budową ludzkiej komórki i dominującym w latach 80. stylem Memphis, zapoczątkowanym przez włoskiego projektanta Ettore’a Sottsassa. W ramach konkursu przyznano również nagrodę organizatorów, która powędrowała do Damiana Denisa. Nagrodę jury zdobyła Karolina Filip.

- Zwycięstwo w konkursie, w którym staje się w szranki z tak utalentowanymi profesjonalistami, to prawdziwy zaszczyt. Cieszę się, że przypadł mi on tym razem. Dziękuję wszystkim uczestnikom Projekcji, którzy głosowali na moją pracę – komentuje Oleksandr Shumko.

Zdaniem Izabeli Jackowskiej, dyrektor kreatywnej w Just[start], na szczególną uwagę w projekcie Oleksandra zasługują niebanalna paleta barw i zabawa z kształtem poszczególnych figur.

- Design jest spójny, a nawiązanie do natury w ujęciu makro jest mocno odczuwalne. Można odnieść wrażenie, że patrzy się na żywe organizmy, które za moment wypełzną z zasięgu soczewki mikroskopu – komentuje Jackowska.

Z kolei Krzysztof Nikiforuk, art director w agencji interaktywnej KERRIS, zwraca uwagę na fakt, że bitwy graficzne to forma rywalizacji, która inspiruje i motywuje grafików do rozwoju umiejętności i poznawania nowych narzędzi graficznych.

– Zdobycie nagrody publiczności na wydarzeniu skupiającym tak wielu znakomitych grafików to spore wyróżnienie. Myślę, że projekt Oleksandra na nie zasłużył. Jest nie tylko pomysłowy i estetyczny, lecz także świetnie dopasowany do oczekiwań odbiorców – przekonuje Nikiforuk.

Oleksandr Shumko ukończył projektowanie graficzne i reklamę na Kijowskim Narodowym Uniwersytecie Kultury i Sztuk Pięknych i Komunikację wizualną w Wyższej Szkole Sztuki i Projektowania w Łodzi. W KERRIS pracuje jako graphic designer od 2014 roku, gdzie realizował projekty dla takich marek jak Uber, Porsche, L'Oréal Polska, Lexus czy Polpharma.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij