MullenLowe MediaHub przejmuje obsługę Vision Express

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MullenLowe MediaHub przejmuje obsługę Vision Express

Dom mediowy MullenLowe MediaHub zwycięzył w przetrgu na obsługę mediową marki Vision Express – lidera w branży optycznej z ponad 160 salonami w całym kraju. Do obowiązków agencji neleżą działania zarówno w zakresie offline, jak i online.

MullenLowe MediaHub przejął budżet reklamowy Vision Express w ramach przetargu, w którym brały udział także: Blue449|Starlink, Value Media i Codemedia. Dotąd obsługą mediową Vision Express zajmował się Blue449|Starlink.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W przetargu klient zdecydował się powierzyć ją MullenLowe MediaHub.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij