Uroczysta gala 4Move Champions Camp odbyła się w klimacie sportowym, nawiązującym do charakteru marki i była prowadzona przez Tomasza Zimocha. Dla uczestników przygotowano wiele atrakcji, między innymi: piłkarski panel ekspercki z udziałem Jerzego Dudka, pokaz multiwizualny, mobilne symulatory piłkarskie, a także konkurs wiedzy piłkarskiej z nagrodami w postaci koszulek z autografami gości specjalnych.
Hand Made, będąca reklamową agencją full service, była odpowiedzialna za kompleksową obsługę wydarzenia: od pomysłu, przez kreację, aż po organizację i logistykę.
Zobacz również
4MOVE to marka Foodcare. Zbilansowane napoje izotoniczne i witaminowe przeznaczone są dla osób lubiących aktywny styl życia, uprawiających sport wyczynowo i rekreacyjnie.
Hand Made to agencja reklamowa typu full service, pracująca m.in. dla marek Volkswagen, Tauron i Tyskie. W portfolio eventowym agencji znajdują się także Omega, Shiseido i Vive Group.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]