Na powierzchni blisko 2.400 m2 zobaczyć można twarze znanych dziennikarzy. Nie zabrakło też prezentacji elementów ramówki. Za dobór nośnika odpowiada firma Synergic, która specjalizuje się w kampaniach wielkoformatowych.
Nie da się ukryć, że reklama wielkoformatowa robi wielkie wrażenie. W tym konkretnym przypadku pozwala zwrócić uwagę na ofertę zupełnie nowej na rynku stacji telewizyjnej. Lokalizację dobraliśmy tak, by jak najlepiej zaprezentować nowe telewizyjne formaty i zachęcić widzów do przełączenia się na kanał NOWA TV – komentuje Piotr Gajek, Prezes spółki Synergic.
Zobacz również
NOWA TV to rodzinna telewizja oferująca informacje z Polski i świata a także filmowe hity, kultowe seriale (między innymi „Moda na sukces” i „Mercy Street”), najlepsze kabarety, produkcje własne oraz filmy dla dzieci. Na antenie nie zabraknie znanych z telewizyjnego ekranu osobistości takich, jak Beata Tadla, Joanna Dunikowska, Marek Czyż i Jarosław Kulczycki czy Tomasz Sekielski.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]