Na powierzchni blisko 2.400 m2 zobaczyć można twarze znanych dziennikarzy. Nie zabrakło też prezentacji elementów ramówki. Za dobór nośnika odpowiada firma Synergic, która specjalizuje się w kampaniach wielkoformatowych.
Nie da się ukryć, że reklama wielkoformatowa robi wielkie wrażenie. W tym konkretnym przypadku pozwala zwrócić uwagę na ofertę zupełnie nowej na rynku stacji telewizyjnej. Lokalizację dobraliśmy tak, by jak najlepiej zaprezentować nowe telewizyjne formaty i zachęcić widzów do przełączenia się na kanał NOWA TV – komentuje Piotr Gajek, Prezes spółki Synergic.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
NOWA TV to rodzinna telewizja oferująca informacje z Polski i świata a także filmowe hity, kultowe seriale (między innymi „Moda na sukces” i „Mercy Street”), najlepsze kabarety, produkcje własne oraz filmy dla dzieci. Na antenie nie zabraknie znanych z telewizyjnego ekranu osobistości takich, jak Beata Tadla, Joanna Dunikowska, Marek Czyż i Jarosław Kulczycki czy Tomasz Sekielski.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024