NOWA TV na wielkim formacie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NOWA TV na wielkim formacie

Wystartował ósmy w multipleksie kanał naziemnej telewizji cyfrowej – NOWA TV. Jednym z elementów kampanii promującej nową stację jest siatka wielkoformatowa, umieszczona na budynku przy skrzyżowaniu ulic Sobieskiego i Sikorskiego w Warszawie.

Na powierzchni blisko 2.400 m2 zobaczyć można twarze znanych dziennikarzy. Nie zabrakło też prezentacji elementów ramówki. Za dobór nośnika odpowiada firma Synergic, która specjalizuje się w kampaniach wielkoformatowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nie da się ukryć, że reklama wielkoformatowa robi wielkie wrażenie. W tym konkretnym przypadku pozwala zwrócić uwagę na ofertę zupełnie nowej na rynku stacji telewizyjnej. Lokalizację dobraliśmy tak, by jak najlepiej zaprezentować nowe telewizyjne formaty i zachęcić widzów do przełączenia się na kanał NOWA TV – komentuje Piotr Gajek, Prezes spółki Synergic.

NOWA TV to rodzinna telewizja oferująca informacje z Polski i świata a także filmowe hity, kultowe seriale (między innymi „Moda na sukces” i „Mercy Street”), najlepsze kabarety, produkcje własne oraz filmy dla dzieci. Na antenie nie zabraknie znanych z telewizyjnego ekranu osobistości takich, jak Beata Tadla, Joanna Dunikowska, Marek Czyż i Jarosław Kulczycki czy Tomasz Sekielski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij