TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Phyto2GO – nowość od Amway podbija Europę

Nutrilite, marka Amway, rozpoczęła szeroko zakrojoną promocję nowego produktu – Phyto2GO, napoju wspomagającego układ odpornościowy.
O autorze
1 min czytania 2016-11-16

Phyto2GO to nowoczesna i wygodna propozycja w formie napoju dla osób codzienne dbających o zdrowie. Ta niepozorna butelka ze specjalnym korkiem, kryje w sobie ogromną moc. Do uprzednio przefiltrowanej wody dodawany jest koncentrat, uwalniany po odkręceniu korka. Zawiera on witaminę C pochodzącą z aceroli, cynk oraz kompleks z owoców jagodowych. Rośliny i owoce użyte do produkcji napoju są uprawiane na organicznych farmach Nutrilite.

Serwis phyto2go.eu, w całości poświęcony produktowi, promowany jest we wszystkich krajach Europy, w których obecny jest Amway. Na potrzeby kampanii promocyjnej agencja INSIGNIA przygotowała interaktywny film, który ma niecodzienną formę. Na stronie insignia.pl/phyto2go-amway dostępny jest również making of reklamy.

Materiał można zobaczyć w dwóch odsłonach – pesymistyczną i optymistyczną wersję dnia pracy w biurze. Ta druga pojawia się po naciśnięciu przycisku „P” na klawiaturze – mówi Tomasz Michalik, Business Development Director w Agencji INSIGNIA. – Cieszymy się, że film promocyjny, nad którym pracowaliśmy, po fazie testów na trzech rynkach europejskich, emitowany jest obecnie w całej Europie. To dla nas ogromne wyróżnienie pieczętujące dobry początek współpracy z Amway.

Hasłem promujących Phyto2GO jest „Z myślą o życiowych zakrętach”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nasz nowy produkt Phyto2GO jest fantastycznym rozwiązaniem dla osób, które są w ciągłym biegu i potrzebują prostych, efektywnych rozwiązań. Sam produkt, dzięki specjalnemu, opatentowanemu korkowi, powoduje efekt WOW. Takiego też rezultatu oczekiwaliśmy po filmie promocyjnym – mówi Anna Hałaczkiewicz, Senior Social Media Project Leader Europe, Amway. – Dzięki fantastycznej współpracy z agencją Insignia udało nam się stworzyć świetny materiał, pokazujący, jak wygląda świat „z” oraz „bez” produktu, idealnie przemawia do naszej grupy docelowej oraz wzbudza ogromne zainteresowanie, nie tylko w świecie Amway.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Amway to jedna z największych na świecie firm sektora sprzedaży bezpośredniej. Jednocześnie jest to firma rodzinna, która ceni i traktuje każdą współpracującą z nią osobę, jako partnera w drodze do sukcesu. Amway został założony w 1959 roku przez długoletnich przyjaciół i partnerów biznesowych, Richa DeVosa i Jaya Van Andela. W 2014 roku całkowite obroty firmy osiągnęły poziom 36,5 miliarda złotych. Obecnie Amway działa na ponad 70 rynkach na całym świecie.

W ramach prowadzonych działań agencja INSIGNIA odpowiada za pomysł, kreację oraz realizację filmu. Film promujący został przygotowany przez dom produkcyjny ISTV na zlecenie agencji INSIGNIA.