Zaskakujące? Straszne? Dla niektórych to jednak codzienność.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Sklep, tym razem z bronią, był także bohaterem innej bardzo ważnej kampanii społecznej. Zobaczcie koniecznie króciutki film o pistoletach, z których każdy ma swoją historię.
Twórcy kampanii społecznych lubią szokować i zaskakiwać. Zobaczcie dwie inne kampania, które znalazły się w naszym cyklu Reklama dnia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reklama dnia: trudna rozmowa w toalecie, czyli mocna kampania społeczna przeciwko pijanym kierowcom
Kampanii społecznych przeciwko pijanym kierowcom nie brakuje. Nie przynoszą one niestety zamierzonego skutku. Może trzeba niektórymi mocniej potrząsnąć? Z takiego założenia wyszła fundacja We Save Lives i przygotowała poruszającą i zaskakującą kampanię.
Reklama dnia: Kierowca taksówki z piwem w ręku – czy może być coś gorszego?
Wyobraźcie sobie taką sytuację. Jedziecie taksówką. W pewnym momencie kierowca wyciąga puszkę piwa i zaczyna je pić…
PS 3
Więcej tekstów z cyklu Reklama dnia znajdziecie tutaj.