Rodzice, którzy przyprowadzili swojej dzieci na casting nie spodziewali się tego, co ich czekało. Żeby nie psuć Wam oglądania tego nagrania, nie piszemy już nic więcej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Listopad dzięki Movember (Wąsopad) to miesiąc świadomości na temat męskiego zdrowia. Przypominamy przy tej okazji również polską, lokalną akcję #łapjaja.
Reklama dnia: #łapjaja, czyli jak złapać raka za jaja
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Jak pisać o zmaganiu z chorobą, zwłaszcza jeżeli dotyczy dzieci? W jaki sposób motywować ich do starań, dawać nadzieję na wyzdrowienie? SickKids postanowiło pokazać, że proces leczenia to walka, a mali pacjenci to z kolei dzielni wojownicy.
W spocie nie ma miejsca na rozczulanie się nad sobą czy łzy. Jest za to pot, krew, gniew i żądza pokonania przeciwnika. Mali pacjenci są jak żołnierze, wojownicy, bokserzy czy zapaśnicy, a wszystko przy rytmach ostrego rapu.
Zobaczcie sami:
PS 3
Wesoła z pozoru reklama Sos Wioski Dziecięce wzruszy niejednego twardziela. Tutaj także nie wszystko jest tym, czym wydawałoby się na początku.
PS 4
Sprawdźcie inne kampanie, które pokazywaliśmy w cyklu Reklama dnia.