Organizatorzy kampanii zaprosili do udziału influencerów. Zobaczcie nagrania, które powstały. Podajcie je dalej albo nagrajcie swoje!
Zobacz również
Więcej informacji znajdziecie na stronie www.lapjaja.pl
Organizatorzy: ZłapRakaZaJaja i Fundacja Wygrajmy Zdrowie: #łapjaja #PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Agencja: prywatna inicjatywa przedstawicieli branży reklamowej z agencji Isobar, Twin, Melting Pot i MediaOn
Kampanię „#lapjaja” przygotowały wspólnie blog ZłapRakaZaJaja.pl i Fundacja Wygrajmy Zdrowie, a wsparli przedstawiciele agencji Isobar, Twin, Melting Pot, MediaOn, Talent Media i Brand24.
Działania rozpoczęły się w ostatnim tygodniu Międzynarodowego Miesiąca walki z rakiem jądra.
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przypomnijmy sobie przy tej okazji kilka innych kampanii ze świata poruszających ten sam temat.
PS 2
Tak samo ważne jak samobadanie jąder jest samobadanie piersi. Przypominamy jedną z naszych poprzednich Reklam dnia.
Reklama dnia: Męskie piersi na ratunek damskim piersiom, czyli jak przekonać kobiety do samobadania
PS 3
Więcej Reklam dnia znajdziecie tutaj!