Reklama dnia: #łapjaja, czyli jak złapać raka za jaja

Reklama dnia: #łapjaja, czyli jak złapać raka za jaja
Rak jąder atakuje najczęściej mężczyzn w wieku od 20 do 40 lat. Profilaktyka w tym wypadku jest wyjątkowo ważna, bo wcześnie wykryty rak jąder jest w 100% uleczalny. A kluczową rolę w profilaktyce raka jąder odgrywa samobadanie. Dlatego właśnie ruszyła akcja #łapjaja!
O autorze
0 min czytania 2016-04-27

Organizatorzy kampanii zaprosili do udziału influencerów. Zobaczcie nagrania, które powstały. Podajcie je dalej albo nagrajcie swoje!






Więcej informacji znajdziecie na stronie www.lapjaja.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizatorzy: ZłapRakaZaJaja i Fundacja Wygrajmy Zdrowie: #łapjaja
Agencja: prywatna inicjatywa przedstawicieli branży reklamowej z agencji Isobar, Twin, Melting Pot i MediaOn
Kampanię „#lapjaja” przygotowały wspólnie blog ZłapRakaZaJaja.pl i Fundacja Wygrajmy Zdrowie, a wsparli przedstawiciele agencji Isobar, Twin, Melting Pot, MediaOn, Talent Media i Brand24.
Działania rozpoczęły się w ostatnim tygodniu Międzynarodowego Miesiąca walki z rakiem jądra. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przypomnijmy sobie przy tej okazji kilka innych kampanii ze świata poruszających ten sam temat.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się



PS 2

Tak samo ważne jak samobadanie jąder jest samobadanie piersi. Przypominamy jedną z naszych poprzednich Reklam dnia.

Reklama dnia: Męskie piersi na ratunek damskim piersiom, czyli jak przekonać kobiety do samobadania

PS 3

Więcej Reklam dnia znajdziecie tutaj!