Akademia Smaku Bosch nagrodzona w konkursie Kreatura 2016

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Akademia Smaku Bosch nagrodzona w konkursie Kreatura 2016

Nagrodę w prestiżowej kategorii „Kampania” oraz wyróżnienie w podkategorii „Kampania Zintegrowana Digital” w konkursie Kreatura 2016 zdobył projekt „Akademia Smaku Bosch”. Pomysłodawcą oraz głównym realizatorem Akademii jest angencja INSIGNIA, która od lat współpracuje z firmą BSH.

W jubileuszowym 20. konkursie Kreatura jury przyznało 45 nominacji, 37 wyróżnień, 11 statuetek, grand prix i jedną nagrodę specjalną. Do konkursu napłynęło w sumie 137 zgłoszeń.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem, jaki stawiają przed sobą organizatorzy konkursu, jest wyróżnienie i docenienie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace oceniane są pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

W jury konkursu zasiadają przedstawiciele społeczności reklamowej, dyrektorzy kreatywni oraz reprezentanci organizacji świata reklamy i mediów.

Szczególnie dużo satysfakcji dał nam wszystkim fakt, że zwyciężyliśmy w ważnej i zawsze mocno obstawionej kategorii jak „Kampania”, pokonując bardzo silnych konkurentów. Do dla nas bardzo ważna nagroda, która pokazuje, że w branży technologicznej można zrobić tak kreatywny projekt, aby pokonać love brands – komentuje Tomasz Michalik, Business Development Director, agencja INSIGNIA.

Akademia Smaku to wielokanałowy projekt kulinarny, w skład którego wchodzą: serial kulinarny emitowany w TVP2, video warsztaty bogate w porady dla gotujących, serwis www.akademiasmaku.pl, będący osią komunikacyjną dla wszystkich działań, kulinarne spotkania w Centrum Domowych Inspiracji, podczas których uczestnicy gotują ze znanymi kucharzami, a także e-magazyny stanowiące kompendium wiedzy na temat kuchni.

Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij