…kanale na Facebooku). Podkreśli zalety produktu (np. procedura odbywa się w całości online, raty dostępne są w wielu eSklepach).
Dalsze odsłony kampanii uruchamiane będą w nadchodzących tygodniach. W kampanię zaangażowane będą m.in. blog technologiczny Spider’s Web oraz serwisy internetowe skierowane do kobiet, w których będzie można przeczytać teksty o kupowaniu na raty w internecie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Treści związane z kampanią będą publikowane na stronach www, Facebooku oraz w innych kanałach social media, należących do zaangażowanych mediów i influencerów.
Równocześnie PayU prowadzi akcję promocyjną Rat 0% na Allegro.
Za strategię kampanii, dobór influencerów, przygotowanie treści i zakup mediów odpowiada agencja Bazgroł (specjalizuje się w komunikacji contentowej i kampaniach native advertising). Wspierają ją dwie inne agencja pracujące dla PayU: Bluerank (SEO, SEM) oraz Hello Social, która prowadzi profil PayU na Facebooku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing