Bazgroł przygotował dla PayU kampanię promującą kupowanie na raty w internecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bazgroł przygotował dla PayU kampanię promującą kupowanie na raty w internecie

Celem kampanii jest przedstawienie korzyści, jakie daje możliwość zapłacenia za zakupy w internecie za pomocą rat. W pierwszej odsłonie kampanii Karolina Pilarczyk (zwana też jako Polska Drift Girl) przetestuje kupowanie na raty i opowie o tym fanom, wykorzystując m.in. transmisje live na swoim...

...kanale na Facebooku). Podkreśli zalety produktu (np. procedura odbywa się w całości online, raty dostępne są w wielu eSklepach).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dalsze odsłony kampanii uruchamiane będą w nadchodzących tygodniach. W kampanię zaangażowane będą m.in. blog technologiczny Spider’s Web oraz serwisy internetowe skierowane do kobiet, w których będzie można przeczytać teksty o kupowaniu na raty w internecie.

Treści związane z kampanią będą publikowane na stronach www, Facebooku oraz w innych kanałach social media, należących do zaangażowanych mediów i influencerów.

Równocześnie PayU prowadzi akcję promocyjną Rat 0% na Allegro.

Za strategię kampanii, dobór influencerów, przygotowanie treści i zakup mediów odpowiada agencja Bazgroł (specjalizuje się w komunikacji contentowej i kampaniach native advertising). Wspierają ją dwie inne agencja pracujące dla PayU: Bluerank (SEO, SEM) oraz Hello Social, która prowadzi profil PayU na Facebooku.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij