Kluczowe trendy na rynku online w roku 2012 oczami Grup Roboczych IAB Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kluczowe trendy na rynku online w roku 2012 oczami Grup Roboczych IAB Polska

Pierwsze projekty brandingowe oparte o mobile, wzrost popularności RTB, profesjonalizacja branży Usability/UX, IAB/MEC Wetrack . Eksperci Grup Roboczych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska podsumowali 2012 rok.

Eksperci pracujący ze wszystkich Grupach Roboczych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentowali w jednym dokumencie najważniejsze trendy w marketingu interaktywnym ubiegłego roku. Prezentacja pokazuje podzieloną na kategorie (wg grup roboczych) listę zjawisk w marketingu internetowym, które eksperci uznali za najciekawsze w 2012 roku, a tu min.: wyraźny wzrost wydatków na wideo online, pierwsze projekty oparte o mobile, rozwój technologii LTE, coraz większe wykorzystanie danych behawioralnych do tworzenia wysoce spersonalizowanych kampanii mailingowych i wiele więcej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Agencje interaktywne biorą coraz większą odpowiedzialność za markę i kompleksowość obsługi pod jednym dachem (rozwój strategii, kreacji, poszukiwania w kierunku ATL, BTL). Postępuje coraz większa specjalizacja agencji interaktywnych: pozycjonują się jako strategiczno-kreatywne, developerskie, social mediowe, full service digital, specjalizujące się w ecommerce itd. Rynek agencji interaktywnych coraz bardziej się również rozdrabnia.
  • Skok Felixa / Red Bull uznano za najbardziej spektakularną kampanię wszech czasów.
  • Marketerzy dostrzegają potencjał grywalizacji i wykorzystują ją w działaniach reklamowych (Jeep, Play, Danone). 
  • Od bieżącego roku RWD (responsive web design) – projektowanie na wiele urządzeń staje się koniecznością
  • Oferowanie przez nadawców treści wideo za pomocą różnych platform to już nie tylko trend, ale coraz istotniejsza część biznesu. W przypadku czołowych telewizji internetowych w Polsce ruch na platformach nonPC stanowi już nawet 40% oglądalności na wszystkich platformach. 

- Prezentacja jest podsumowaniem najważniejszych wydarzeń w branży internetowej i działań grup roboczych IAB Polska. Została przygotowana przez przedstawicieli grup. Od października 2012 roku zostały wprowadzone nowe zasady funkcjonowania grup roboczych, co umożliwi nam w roku 2013 sprawniejszą współpracę w ramach wspólnych projektów oraz zaangażuje więcej firm członkowskich w aktywne działania przyczyniające się do rozwoju całej polskiej branży internetowej i popularyzacji Internetu jako skutecznego narzędzia marketingowego – powiedziała Anna Wątła, menedżer ds. grup roboczych i edukacji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij