TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kluczowe trendy na rynku online w roku 2012 oczami Grup Roboczych IAB Polska

Pierwsze projekty brandingowe oparte o mobile, wzrost popularności RTB, profesjonalizacja branży Usability/UX, IAB/MEC Wetrack . Eksperci Grup Roboczych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska podsumowali 2012 rok.
O autorze
1 min czytania 2013-02-26

Eksperci pracujący ze wszystkich Grupach Roboczych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentowali w jednym dokumencie najważniejsze trendy w marketingu interaktywnym ubiegłego roku. Prezentacja pokazuje podzieloną na kategorie (wg grup roboczych) listę zjawisk w marketingu internetowym, które eksperci uznali za najciekawsze w 2012 roku, a tu min.: wyraźny wzrost wydatków na wideo online, pierwsze projekty oparte o mobile, rozwój technologii LTE, coraz większe wykorzystanie danych behawioralnych do tworzenia wysoce spersonalizowanych kampanii mailingowych i wiele więcej.

– Prezentacja jest podsumowaniem najważniejszych wydarzeń w branży internetowej i działań grup roboczych IAB Polska. Została przygotowana przez przedstawicieli grup. Od października 2012 roku zostały wprowadzone nowe zasady funkcjonowania grup roboczych, co umożliwi nam w roku 2013 sprawniejszą współpracę w ramach wspólnych projektów oraz zaangażuje więcej firm członkowskich w aktywne działania przyczyniające się do rozwoju całej polskiej branży internetowej i popularyzacji Internetu jako skutecznego narzędzia marketingowego – powiedziała Anna Wątła, menedżer ds. grup roboczych i edukacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj