Wielkimi krokami do świąt – nowa kampania Decathlonu od K2

Rusza nowa kampania sieci sklepów Decathlon przygotowana przez K2. Jej autorzy postanowili dosłownie pokazać kroki, które przybliżają ludzi do świąt. W spotach telewizyjnych zobaczymy stopy różnych osób, które idą do przodu i prezentują szeroką ofertę produktów… pod choinkę.
O autorze
0 min czytania 2016-12-05

Kampania świąteczna Decathlonu obejmuje 6 spotów TV, w których pojawiają się produkty ze sklepowych półek przedstawione w kilkunastu krokach. Każdy krok to inna stopa, w innym obuwiu i reprezentująca inny typ sportu. Im dłużej trwa spot, tym robi się bardziej zimowo. 15 i 30 sekundowe filmy zostały zmontowane
w formie teledysków. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja K2, za produkcję spotów OTO FILM, a za zakup mediów Mullen Lowe Media Hub. Kampania rusza dzisiaj i potrwa do 24 grudnia br.

Zapraszamy do zapoznania się z jednym ze spotów: