TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Druga odsłona kampanii Grupy VIVE z Mariuszem Przybylskim i WWF

Od 01 grudnia ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowej Grupy VIVE, czyli powiązanych ze sobą spółek, z których główna – VIVE Textile Recycling, jest liderem w branży recyclingu tekstyliów. Bohaterem kampanii jest torba projektu Mariusza Przybylskiego, dostępna w sieci sklepów VIVE Profit.
O autorze
2 min czytania 2016-12-05

Marka przekazuje cały zysk ze sprzedaży na działania WWF, organizacji ekologicznej.

Marka promuje ideę nadawania drugiego życia używanym tekstyliom we współpracy z projektantem mody – Mariuszem Przybylskimi i organizacją ekologiczną – WWF Polska. Akcje reklamowe będą realizowane
w prasie, Intrenecie, na nośnikach Outdoor oraz w kanałach Grupy VIVE. Kampania promuje torby wykonane
z włókniny przygotowanej specjalnie na potrzeby projektu, z materiałów tekstylnych pochodzących z recyklingu, którą można zakupić w VIVE Profit – sieci wielkopowierzchniowych sklepów z niepowtarzalną odzieżą. Pierwszym etapem kolejnej kampanii jest komunikacja o torbie jako idealnym prezencie na święta,
w której marka współpracuje z blogerami lifestylowymi.

Realizacja kampanii

Kampania będzie prowadzona na nośnikach Outdoor w Warszawie, tych zlokalizowanych przy sklepach VIVE Profit, a także w prasie kobiecej (w tytułach: VIVE, Glamour, Avanti) czy magazynach (Shopping Center Poland). Akcja będzie ponadto realizowana poprzez kampanie w Google, e-mail marketing, w serwisach społecznościowych, kanałach Grupy VIVE (strony internetowe – www.vivegroup.pl, www.vivetextilerecycling.pl, www.viveprofit.pl, www.textileupcycling.pl , social media – profil marek VIVE Textile Recycling, VIVE Profit Center, Mariusza Przybylskiego i WWF Polska na Facebooku i Instagramie) oraz w sieci sklepów VIVE Profit. Komunikacja będzie prowadzona również na dedykowanej stronie www.szafavive.pl, gdzie marka będzie przedstawiała stylizacje z torbą oraz prowadziła konkursy dla użytkowników serwisu. Kampania potrwa do końca czerwca 2017 roku.

Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu Grupy VIVE, który świadczy usługi marketingowe dla wszystkich spółek Grupy VIVE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bohater kampanii

Kampania promuje torby wykonane z włókniny przygotowanej specjalnie na potrzeby projektu, z materiałów tekstylnych pochodzących z recyklingu. Melanżowy filc na torby powstał z tekstyliów wyselekcjonowanych
z surowca dostarczonego przez VIVE Textile Recycling, spółki która jest liderem nurtu Textile Recycling
i organizatorem projektu ADAPTACJA.

Limitowaną edycję toreb casualowych można kupić w sieci sklepów VIVE Profit, należącej do spółki Grupy VIVE. Wielkopowierzchniowe lokale z niepowtarzalną odzieżą używaną, znajdują się na terenie całego kraju. Adresy placówek można znaleźć na stronie www.viveprofit.pl Ekologiczne torby są również do nabycia
w warszawskich butikach projektanta Mariusza Przybylskiego (MODO i MYSIA 3) oraz w jego sklepie online pod adresem www.mariuszprzybylski.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do współpracy nad projektem „ADAPTACJA” marka zaprosiła Mariusza Przybylskiego – znanego projektanta, któremu torba zawdzięcza swój wygląd i ekskluzywny charakter oraz WWF Polska – organizację ekologiczną, której misją jest powstrzymanie dalszej degradacji środowiska naturalnego Ziemi i kształtowanie przyszłości,
w której ludzie będą żyli w harmonii z przyrodą.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Polski oddział WWF realizuje programy środowiskowe, które wspierane są przez Grupę VIVE i projektanta Mariusza Przybylskiego, poprzez przekazanie całkowitego zysku ze sprzedaży toreb na ich realizację.

Więcej na www.textileupcycling.pl . Pobierz aplikację mobilną ADAPTACJA dostępną tutaj.