Coca-Cola uruchomiła smakowitą aplikację SimplyTastly

Z okazji zbliżających się Świąt Coca-Cola zadbała o kulinarne inspiracje na wspólne, rodzinne posiłki. Aplikacja mobilna SimplyTastly powstała z myślą o amatorach i entuzjastach gotowania, którzy znajdą w niej ponad 1000 przepisów na pełne menu: śniadania, obiady, kolacje oraz przekąski.
O autorze
1 min czytania 2016-12-06

Inspiracje kulinarne przygotowane przez współpracujących z marką bloggerów dotyczą zarówno posiłków codziennych, jak i potraw na świąteczny stół. SimplyTastly – bezpłatnie dostępna w systemie Android, wkrótce również IOS – to wyjątkowa, nowoczesna e-książka kucharska, współtworzona przez czołówkę polskiej blogosfery kulinarnej.

Swoimi cennymi i autorskimi przepisami podzielili się z Coca-Cola: Grzegorz Ostrowski – autor bijącego rekordy popularności bloga kulinarnego MniamMniam.pl, Dorota Wdowińska-Rozbicka, Dorota Smakuje, Maria Banach, autorka bloga Gruszka z Fartuszka, Paulina „Paula” Krajewska, czyli JustMyDelicious, Tomek Czajkowski z Magicznego Skladnika oraz Magda i Maciek Dubaniewicz, prowadzący bloga M&M Cooking. Każdy z blogerów wyselekcjonował najlepsze przepisy we własnych interpretacjach oraz opatrzył je jakościowymi zdjęciami potraw.

Aplikacja jest bardzo przyjazna dla użytkownika i łatwa w użyciu. Baza przepisów (zawierająca także desery) została czytelnie podzielona na okazje, typ żywności, rodzaj mięsa lub posiłki wegetariańskie, a nawet na czas przygotowania posiłku. Dany przepis prezentowany jest w sposób atrakcyjny i przystępny również dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z gotowaniem. Użytkownik ma możliwość określenia ilości osób, dla których będzie przygotowywał posiłek – tak, aby na koniec otrzymać odpowiednie proporcje oraz sprofilowaną listę produktów, ułatwiającą część zakupową. Dodatkowo, aplikacja udostępnia gazetki handlowe wybranych sieci m.in. Delikatesów Centrum oraz umożliwia zrobienie zakupów w kanale e-commerce, dzięki powiązaniu z Frisco.pl, supermarketem on-line.

Coca-Cola chce towarzyszyć konsumentom nie tylko podczas świątecznych okazji, ale także podczas codziennych chwil, które również mogą być wyjątkowe. Od lat zapraszamy Polaków do celebrowania rodzinnych posiłków. Wprowadzenie aplikacji, która pomoże jednoczyć wszystkich wokół wspólnego stołu było kolejnym, naturalnym krokiem w naszej kampanii. Cieszę się, że SimplyTastly ma premierę w wyjątkowym – także kulinarnie – okresie przedświątecznym. Wierzymy, że oddajemy w ręce konsumentów najlepszą książkę kucharską. Korzystając z okazji, dziękuję blogerom kulinarnym, którzy zgodzili się podzielić z nami swoimi autorskimi przepisami. A wszystkim użytkownikom życzę wiele radości ze wspólnych posiłków oraz ich przygotowywania – powiedziała Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacja została stworzona przez agencję Bstorm. Za wdrożenie aplikacji na polski rynek i obsługę kampanii digitalowej odpowiada agencja SMG Liquid Thread. Za współpracę z bloggerami kulinarnymi, planowanie i zakup mediów on-line odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Pobierz: www.SimplyTastly.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się