Cinema City promuje „Łotr 1. Gwiezdne wojny – historie”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cinema City promuje „Łotr 1. Gwiezdne wojny – historie”

Kampania na ma celu zachęcenie użytkowników do oglądania filmu „Łotr 1. Gwiezdne wojny – historie” w salach ŠKODA 4DX® oraz kinach IMAX.

W kampanii wykorzystany jest spot wideo. Agencja INSIGNIA odpowiada za jego promocję w serwisie YouTube oraz targetowanie kreacji banerowych na wyselekcjonowaną grupę osób zainteresowanych kinem, rozrywką oraz fanów Star Wars.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowo agencja prowadzi działania w Google, które wspierają projekt i mają zachęcić użytkowników sieci do pogłębienia doznań związanych z filmem poprzez zobaczenie go w salach ŠKODA 4DX® oraz kinach IMAX.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij