PAYBACK uruchomił chatbota

PAYBACK oddał do dyspozycji swoich uczestników nowy kanał komunikacji. Wszystkie osoby korzystające z Facebooka mogą teraz porozmawiać z firmowym chatbotem.
O autorze
1 min czytania 2016-12-20

Bot pełni funkcję informacyjną i odpowiada na pytania osób zainteresowanych Programem PAYBACK. Dzięki rozmowie z nim uczestnicy mogą uzyskać informacje m.in. na temat partnerów, zbierania punktów czy aktualnych promocji. Bot pokieruje również zainteresowanych do odpowiednich treści na stronie internetowej PAYBACK.pl lub w aplikacji mobilnej. Z kolei osoby nieuczestniczące w Programie PAYBACK mogą dowiedzieć się m.in. jak dołączyć do Programu i w jaki sposób można zbierać punkty.

Chatbot, oprócz odpowiadania na pytania dotyczące Programu, zapewnia również rozrywkę. Daje on bowiem możliwość uruchomienia dwóch gier. Pierwszą z nich jest „Punktolot”, w której gracz wciela się w rolę pilota jetpacka mającego za zadanie omijać lecące w jego kierunku dwupłatowce. Dzięki drugiej każdy zyskuje możliwość zaprojektowania własnego Punkciaka, maskotki Programu.

Chatbot został uruchomiony w ramach testu nowych sposobów komunikacji z uczestnikami Programu. Ma przyczynić się do budowania ich zaangażowania oraz świadomości w zakresie partnerskich marek czy oferowanych nagród.

Chatbot PAYBACK jest dostępny tutaj.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj