PAYBACK uruchomił chatbota

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PAYBACK uruchomił chatbota

PAYBACK oddał do dyspozycji swoich uczestników nowy kanał komunikacji. Wszystkie osoby korzystające z Facebooka mogą teraz porozmawiać z firmowym chatbotem.

Bot pełni funkcję informacyjną i odpowiada na pytania osób zainteresowanych Programem PAYBACK. Dzięki rozmowie z nim uczestnicy mogą uzyskać informacje m.in. na temat partnerów, zbierania punktów czy aktualnych promocji. Bot pokieruje również zainteresowanych do odpowiednich treści na stronie internetowej PAYBACK.pl lub w aplikacji mobilnej. Z kolei osoby nieuczestniczące w Programie PAYBACK mogą dowiedzieć się m.in. jak dołączyć do Programu i w jaki sposób można zbierać punkty.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Chatbot, oprócz odpowiadania na pytania dotyczące Programu, zapewnia również rozrywkę. Daje on bowiem możliwość uruchomienia dwóch gier. Pierwszą z nich jest „Punktolot”, w której gracz wciela się w rolę pilota jetpacka mającego za zadanie omijać lecące w jego kierunku dwupłatowce. Dzięki drugiej każdy zyskuje możliwość zaprojektowania własnego Punkciaka, maskotki Programu.

Chatbot został uruchomiony w ramach testu nowych sposobów komunikacji z uczestnikami Programu. Ma przyczynić się do budowania ich zaangażowania oraz świadomości w zakresie partnerskich marek czy oferowanych nagród.

Chatbot PAYBACK jest dostępny tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij