Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia. Studio jest laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.
Nowy znak LINK4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 – bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela.
Zobacz również
Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych. Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki LINK4. – powiedział Michał Łojewski, dyrektor kreatywny White Cat Studio.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Jak zmieniało się logo LINK4 od 2003 roku
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę ze słynnego przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników LINK4. – powiedziała Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4.
Reklamę, która premierę będzie miała 25 grudnia, już dzisiaj możesz zobaczyć TUTAJ
Kampanię przygotowała agencja Red8, za reżyserię odpowiadał Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo a za produkcję Flota Filmowa. Media zaplanował i zakupił Starcom.