W piątek 16 grudnia ruszyła świąteczna kampania Polskich Linii Lotniczych LOT. Na pokładzie samolotu Boeing 787 Dreamliner o rejestracji SP-LRC, wykonującym dalekodystansowe rejsy do Chin, Korei Południowej, Kanady i USA, pasażerowie wraz z załogą mogą wypisać specjalne życzenia świąteczne i zostawić je na fotelu dla pasażera kolejnego rejsu. To jednak nie wszystko. W trakcie pozostałych rejsów, na pasażerów czekają spersonalizowane kartki świąteczne z życzeniami od pracowników LOT-u. Wszystkie życzenia zostały napisane ręcznie, a następnie przeniesione do świata cyfrowego i wydrukowane.
W związku z akcją świąteczną LOT-u, przygotowany został również filmik, który powstał we współpracy z PIOMAS Media. Kampania jest promowana na lotniskowych displayach na Lotnisku Chopina w Warszawie oraz w pozostałych portach w Polsce. Można ją oglądać również w kanałach social media – Facebook, Instagram (w tym relacje live) oraz YouTube. Akcji towarzyszy hashtag
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
# IwishYouaLOT. Działania potrwają do 24 grudnia.
SYZYGY Warsaw rozpoczęło współpracę z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT przy projektach komunikacyjnych w maju 2016 roku. Agencja wspiera markę również w rozwoju lot.com w obszarze UX oraz design.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024