Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

WALK wygrywa przetarg na stałą obsługę Vision Express

WALK wygrał przetarg na stałą obsługę w zakresie komunikacji 360 stopni sieci salonów optycznych Vision Express.W ramach współpracy agencja odpowiada za przygotowanie platformy komunikacyjnej marki oraz realizację kompleksowych działań w obszarze ATL, BTL,digital, social media, PR i event marketing.
O autorze
1 min czytania 2016-12-30

Vision Express w ciągu 20 lat działalności przebadało wzrok milionów Polaków, tym samym stając się ekspertem w zakresie badania wzroku. W tym czasie firma zbudowała również sieć ponad 170 salonów optycznych, zyskując pozycję lidera branży optycznej. Oferuje w nich badanie wzroku, profesjonalną obsługę oraz szeroką gamę okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych.

W ramach przetargu agencja WALK wykazała się świeżym spojrzeniem i bardzo dobrym zrozumieniem naszych potrzeb biznesowych. Przygotowana przez nią platforma komunikacyjna jest spójna i kompleksowa – obejmuje również niewykorzystywane przez nas do tej pory działania PR. Te czynniki oraz fakt wzięcia odpowiedzialności za swoją pracę w postaci wynagrodzenia uzależnionego od wyników sprzedaży zdecydowały o naszym wyborze – powiedział Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.

WALK i Vision Express rozpoczęły współpracę z początkiem grudnia br.

Przygotowując ofertę dla Vision Express postawiliśmy sobie dwa cele. Pierwszym była spójność, którą osiągnęliśmy dzięki bliskiej współpracy cross-unitowego zespołu specjalistów. Drugim – eksperckość, która została wypracowana przez podzielenie pracy zgodnie z kompetencjami poszczególnych business unitów. W ten sposób stworzyliśmy platformę komunikacyjną, uwzględniającą wszystkie kompetencje WALK i spełniającą oczekiwania Vision Express. Wygrany przetarg to bardzo duży sukces, ale największe wyzwanie – zbudowanie długodystansowej relacji, cały czas jest jeszcze przed nami. Wierzę jednak, że będzie to owocna współpraca, która przyniesie wymierne efekty biznesowe – powiedział Piotr Sroka, Client Service Director WALK Creative.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj