WALK wygrywa przetarg na stałą obsługę Vision Express

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WALK wygrywa przetarg na stałą obsługę Vision Express

WALK wygrał przetarg na stałą obsługę w zakresie komunikacji 360 stopni sieci salonów optycznych Vision Express.W ramach współpracy agencja odpowiada za przygotowanie platformy komunikacyjnej marki oraz realizację kompleksowych działań w obszarze ATL, BTL,digital, social media, PR i event marketing.

Vision Express w ciągu 20 lat działalności przebadało wzrok milionów Polaków, tym samym stając się ekspertem w zakresie badania wzroku. W tym czasie firma zbudowała również sieć ponad 170 salonów optycznych, zyskując pozycję lidera branży optycznej. Oferuje w nich badanie wzroku, profesjonalną obsługę oraz szeroką gamę okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach przetargu agencja WALK wykazała się świeżym spojrzeniem i bardzo dobrym zrozumieniem naszych potrzeb biznesowych. Przygotowana przez nią platforma komunikacyjna jest spójna i kompleksowa – obejmuje również niewykorzystywane przez nas do tej pory działania PR. Te czynniki oraz fakt wzięcia odpowiedzialności za swoją pracę w postaci wynagrodzenia uzależnionego od wyników sprzedaży zdecydowały o naszym wyborze – powiedział Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.

WALK i Vision Express rozpoczęły współpracę z początkiem grudnia br.

Przygotowując ofertę dla Vision Express postawiliśmy sobie dwa cele. Pierwszym była spójność, którą osiągnęliśmy dzięki bliskiej współpracy cross-unitowego zespołu specjalistów. Drugim – eksperckość, która została wypracowana przez podzielenie pracy zgodnie z kompetencjami poszczególnych business unitów. W ten sposób stworzyliśmy platformę komunikacyjną, uwzględniającą wszystkie kompetencje WALK i spełniającą oczekiwania Vision Express. Wygrany przetarg to bardzo duży sukces, ale największe wyzwanie - zbudowanie długodystansowej relacji, cały czas jest jeszcze przed nami. Wierzę jednak, że będzie to owocna współpraca, która przyniesie wymierne efekty biznesowe – powiedział Piotr Sroka, Client Service Director WALK Creative.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij