Treningi adidas #heretocreate z agencją Allegro

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Treningi adidas #heretocreate z agencją Allegro

Agencja Allegro odpowiadała za kompleksową produkcję serii niezwykłych spotkań z trenerkami adidas Women. Każdy z siedmiu treningów, które były dedykowane różnym dyscyplinom sportowym, wyróżniał się zaskakującą i niebanalną lokalizacją oraz wyjątkową oprawą scenograficzną.

Akcja adidas #heretocreate to 7 oryginalnych wydarzeń dla kobiet, których głównym celem było dostarczenie niezwykłych emocji oraz pokazanie, że każda dyscyplina sportowa może być inspirująca i kreatywna. Aktywacja została oparta o kluczowe wartości marki adidas Women i była nakierowana na budowanie jej autentyczności oraz aspiracyjności wśród konsumentek, a także liderów opinii i influencerów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Główną ideą akcji była seria oryginalnych, zamkniętych treningów, które odbyły się w niestandardowych i zaskakujących miejscach Warszawy, łącząc wartości świata sportu z popkulturą. Lokalizacje nie były oczywiste, ale każdorazowo dopasowane do koncepcji kreatywnej treningu, a zarazem inspirujące do stworzenia wyjątkowej oprawy scenograficznej. Przykładowo, na jedną z aktywacji zaadaptowano cały poziom na kultowym parkingu przy ulicy Parkingowej, gdzie surowa przestrzeń i klimat street/underground doskonale wpisywały się w charakter ćwiczeń.

Na każde z wydarzeń przygotowano dedykowaną oprawę graficzną, inspirowaną danym sportem i jego najbardziej charakterystycznymi elementami. Niezwykle istotną część oprawy stanowiło strukturalne, architektoniczne oświetlenie, eksponującę w tle wybrane punkty lokalizacji. Często było ono całkowicie autorskie i koncepcyjne, jak np. poprzez wykorzystanie reflektorów samochodów lub ognia.

Agencja Allegro odpowiadała za kompleksową produkcję akcji – wybór lokalizacji, aranżacje scenograficzne, kontakt logistyczny z trenerkami oraz działanie w kanale Digital - zbudowanie strony internetowej www.treningi.heretocreate.pl, na której był zamieszczany content photo i video z każdego treningu.

Ze strony Allegro za projekt była odpowiedzialna Katarzyna Smolińska, Senior Event Manager.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij