Neon Shake rozwija obszar komunikacji

Z początkiem 2017 roku do grona ekspertów Neon Shake Advertising dołączył Adam Piwek, który zajmuje się tam działaniami komunikacyjnymi dla klientów.
O autorze
1 min czytania 2017-01-03

Adam Piwek ma 13-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych. Wcześniej pracował w Mind Progress Group (jako PR Manager, potem Head of PR), spółce technologicznej Aduma S.A. (Marketing &PR Manager), a także w Ośrodku Kultury i Sztuki we Wrocławiu, gdzie odpowiadał za projekty PR-owe i eventowe. Pracował również jako dziennikarz prasowy i telewizyjny oraz działał jako wolontariusz w Związku Harcerstwa Polskiego, gdzie rozpoczynał przygodę z PR w wieku 16 lat. 

Nowy członek zespołu Neon Shake Advertising, jako Communications Manager, będzie odpowiadać za działania komunikacyjne dla nowych i dotychczasowych klientów z obszaru doradztwa, public relations, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i employer brandigu. Ma również prowadzić projekty z obszaru wizerunku własnego agencji. 

Piwek to absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, a także studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz w Wyższych Szkołach Bankowych w Poznaniu i Wrocławiu. Stale publikuje w mediach marketingowych, HR-owych czy z branży HoReCa. Jest trenerem biznesu i wykładowcą akademickim. Na swoim koncie ma współpracę między innymi z takimi markami jak: Akademia Przyszłości (Stowarzyszenie Wiosna), Narodowe Centrum Kultury, Ministerstwo Gospodarki RP, JuraPark, Apsys (Europa Centralna), CBRE (Galeria Sfera), Factory Wrocław, sieć hoteli Scandic, Mall.pl czy Ceneo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj