TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„To wynika z wiedzy geeka” – kampania wizerunkowa Morele.net

Lider sprzedaży online podzespołów komputerowych, internetowy sklep Morele.net, wystartował z kampanią wizerunkową promującą zakupy online laptopów i komputerów stacjonarnych.
O autorze
1 min czytania 2017-01-03

Za strategię komunikacji, planowanie mediów oraz działania marketingu efektywnościowego odpowiada agencja Novem, natomiast koncepcję kreatywną opracowała i zrealizowała agencja Schulz Brand Friendly.

Na potrzeby kampanii przygotowano serię spotów, przedstawiających proces podejmowania decyzji zakupowej dotyczącej laptopa. – Asortyment laptopów i komputerów stacjonarnych dostępnych na rynku jest bardzo szeroki, przez co osobom, które nie mają specjalistycznej wiedzy, trudno jest podjąć decyzję zakupową. Dlatego najczęściej o to gdzie kupić laptopa pytamy zaufaną osobę, którą postrzegamy jako eksperta w dziedzinie elektroniki użytkowej. Nasza kampania ma uświadomić osobom podejmującym decyzję zakupową, że eksperci z ich grona z pewnością doradziliby im zakupy w Morele.net – mówi Michał Pawlik, prezes sklepu internetowego.

Kampania ma przyczynić się do wzrostu rozpoznawalność marki Morele.net jako idealnego miejsca do zakupów online w zakresie elektroniki użytkowej. Najszersza w Polsce oferta w tym asortymencie  (ponad 180 tysięcy produktów), niskie ceny, intuicyjna witryna z dużą ilością pomocnej w procesie zakupowym treści (oceny użytkowników, testy wideo, zdjęcia 3D) to atuty sklepu. Ponadto sklep zatrudnia grono specjalistów  zajmujących się doradztwem klienta oraz tworzy za pomocą social mediów i forów internetowych zaangażowaną w doradztwo społeczność.

Pomysł kreatywny ma źródło w fakcie, że sklep Morele.net cieszy się ogromnym uznaniem w szeroko pojętej branży informatycznej. – Insight jest szalenie prawdziwy i znany chyba każdemu: gdy przychodzi o poradę w sprawie wyboru odpowiedniego sprzętu komputerowego, to nasi znajomi geekowie stają się najcenniejszym źródłem wiedzy. – komentuje Artur Leśniak, creative group head w Schulz Brand Friendly.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Kampania obejmuje działania digital (w szczególności YouTube) oraz OOH. – Planując zintegrowaną komunikację marki pod uwagę wzięliśmy specyfikę grupy docelowej oraz obecną sytuację brandu. W kampanii efektywnie zbudujemy zasięg według starannie opracowanych scenariuszy narracji. Do emisji i analityki wykorzystamy zaawansowane narzędzia, które pozwolą nam w czasie rzeczywistym sprawdzać efektywność prowadzonych działań. – mówi Jacek Pasławski, prezes agencji Novem, odpowiedzialnej za przygotowanie i realizację projektu.

Pierwszy flight kampanii wystartował 2 stycznia i potrwa miesiąc.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się