Andrzej związany jest z e-mail marketingiem od kilku lat – do Sarigato przeszedł ze spółki Netsprint S.A., gdzie również zajmował stanowisko Account Managera. Odpowiadał głównie za tworzenie strategii marketingowych, współpracę z domami mediowymi oraz przygotowanie wraz z prowadzeniem kampanii performance i content marketingowych.
– Bardzo się cieszę, że mogę nadal rozwijać się w dziedzinie e-mail marketingu, ale też dużą wartość stanowi dla mnie praca w firmie, która prowadzi takie akcje społeczne jak Karmimy Psiaki i Szkoła 3.0.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Andrzej pochodzi z Warszawy, śpiewa, nie boi się sceny i gra na giełdzie.