W spocie „Break Free” student opowiada nam historię pełną emocji. Zobaczcie:
To historia byłego maratończyka zamkniętego w domu opieki. Pewnego wieczoru, kiedy odkrywa swoje stare buty do biegania, postanawia znów poczuć smak maratonu. Chce wziąć znów udział w biegu ubrany w swój stary strój. Jego działania zapalają iskrę życia w pozostałych mieszkańcach domu, którzy postanawiają wesprzeć go w drodze po marzenia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Eugen Merher student, który jest reżyserem reklamy, próbował skontaktować się z adidasem, by pokazać im swój spot, jednak producent obuwia, nadal milczy.
PS
Inny spot Eugena Merhera, który stworzył z zespołem z Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii jest zwycięzcą konkursu Nivea. W 30-sekundowym spocie zespół przedstawili pierwsze, kroki dziecka jako nawiązanie do lądowaniu na księżycu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
“That’s one small step for [a] man, one giant leap for mankind.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Poniżej znajdziecie inne przykłady reklam mówiących o tym, jak ważne jest podążanie za marzeniami: