GO Sport Polska i agencja social media Lyrebird z pierwszym Kołem Fortuny live

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
GO Sport Polska i agencja social media Lyrebird z pierwszym Kołem Fortuny live

Marka GO Sport Polska i agencja social media Lyrebird przygotowały akcję live Koło Fortuny, w której użytkownicy mogli odkryć dzięki swojemu zaangażowaniu noworoczne postanowienie.

Fani GO Sport pozostawili pod postem z transmisją live 1926 komentarzy, które przełożyły się na spory zasięg organiczny i ogromne zaangażowanie pod postem. Dzięki akcji współczynnik zaangażowania wzrósł aż o ponad 1000% bez wydanej nawet złotówki na promocję. Relację live na profilu GO Sport w zaledwie 3 godziny wyświetliło blisko 5 tysięcy osób, zaś liczba odbiorców wynosiła aż 34 791 osób.  O odkryciu kolejnych liter tworzących hasło decydowały reakcje i komentarze, w których pojawiały się proponowane litery. Ostatecznie podczas relacji pojawiło się 7 707 reakcji, komentarzy i udostępnień. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To pierwsza akcja tego typu na profilu sportowym. Zaangażowanie obserwatorów było bardzo duże, już w pierwszych 15 minutach uczestnicy napisali ponad 500 komentarzy. Część graczy była aktywna przez cały okres transmisji live. Ta akcja utwierdziła nas w przekonaniu, że działania na żywo to coraz popularniejszy trend – mówi Marta Djakon, social media manager w Lyrebird.  

Decydowanie o działaniach w świecie social media staje się dla użytkowników coraz bardziej ekscytujące. Live streaming można porównać do relacjonowania wydarzeń sportowych na żywo – tak jak komentowanie meczu piłkarskiego. Dlatego ten trend będzie jednym z najważniejszych w 2017 roku dla w digital marketingu; zwłaszcza w branży sportowej. Statystyki mówią same za siebie. Na pewno będziemy wchodzić szerzej z live video dla naszej marki – mówi Piotr Czerpak, koordynator CRM i Internetu w GO Sport Polska. 

Transmisja jest dostępna pod linkiem

Rozkwit działań live na Facebooku sprawia, że proste transmisje powoli zmieniają się w coraz ciekawsze aktywacje, podczas których to fani decydują o wszystkim.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij