OMD nowym domem mediowym momondo w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OMD nowym domem mediowym momondo w Polsce

Dom mediowy OMD nawiązał współpracę z momondo.pl – globalną wyszukiwarką podróży, oferującą inspiracje podróżnicze oraz porównanie cen lotów, hoteli i wynajmu samochodów na całym świecie.

Do głównych kryteriów przy wyborze domu mediowego należały strategia komunikacji, silny zespół i koszty zakupu mediów. Reklamodawca nie ujawnia nazw innych domów mediowych, które brały udział w konkursie ofert, jak również budżetu, jakim operuje OMD. Do końca grudnia momondo.pl prowadziło działania marketingowe w Internecie, a od 26. grudnia inwestuje również w reklamy telewizyjne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Per Christiansen, Global Head of Marketing, komentuje:

- Obecnie nasze reklamy telewizyjne można zobaczyć na 12 międzynarodowych rynkach, a Polska jest najnowszym z nich. Rezultaty z pierwszych dni kampanii są obiecujące i liczymy na ścisłą współpracę z OMD w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów na polskim rynku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij