Patrycja Czak związana jest z branżą reklamową i marketingową od 5 lat. Ukończyła studia z zakresu socjologii, komunikacji społecznej i PR, marketingu i zarządzania. Zanim dołączyła do zespołu Opcomu zajmowała się implementacją marketingu wewnętrznego i zewnętrznego, planowaniem strategii reklamowych oraz wprowadzaniem nowych marek na rynek.
W Opcomie, Patrycja przejmie dotychczasowe obowiązki Magdaleny Mendel, która od teraz zajmować się będzie realizacją strategii i działań PR dla klientów agencji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024