Interaktywna gra AR dla ING Banku Śląskiego

Sprzedawać emocje nie jest łatwo. Szczególnie, gdy oferujemy produkt bankowy. Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV przygotowała interaktywną grę w technologii Augmented Reality dla ING Banku Śląskiego.
O autorze
1 min czytania 2012-06-26

ING Bank Śląski postanowił w nietypowy sposób wynagrodzić swoich Klientów oraz osoby korzystające z Programu bankujesz-kupujesz. By zdobyć serca Klientów poprzez pozytywne  zaskoczenie oraz wzbudzenie pożądanych emocji, skorzystano z technologii Augmented Reality (pol.: Rozszerzona Rzeczywistość).

 – Zależało nam na tym, aby w najnowszej promocji Programu bankujesz-kupujesz zaprosić Klientów internetowych  do interakcji z promowanymi produktami

i dostarczyć im rozrywki w trzech wymiarach.  Zwróciliśmy się do agencji Lemon Sky, która zaproponowała nam idealne połączenie naszych działań komunikacyjnych z możliwościami jakie daje rozszerzona rzeczywistość – mówi Artur Stania, specjalista ds. marketingu ING Banku Śląskiego.

 “Internetowi mają więcej”, więc katalog produktów Programu bankujesz-kupujesz skrywa w sobie “coś więcej”. Ukryta nagroda to interaktywna gra, która wykorzystuje znany i lubiany z przełomu wieków mechanizm gry w węża. Tym razem w nowej odsłonie, gdzie liczy się spryt, skuteczność oraz chęć odkrycia niewidocznego. Specjalnie przygotowana trójwymiarowa plansza, pociąg Wifi-Express, który jest nieodzownym elementem kampanii internetowych oraz trójwymiarowe nagrody Programu bankujesz-kupujesz spotykają się razem na okładce katalogu i to one służą do zabawy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 – Przedstawienie słynnej gry „Wąż” jako podróż WiFi Expressem pośród trójwymiarowych produktów z katalogu Programu bankujesz-kupujesz było strzałem w dziesiątkę. To kolejny dowód na to, że klienci internetowi w ING mają lepiej. Tym razem mają więcej rozrywki i rozszerzonych emocji – dodaje Artur Stania. Dzięki technologii AR okładka katalogu produktów Programu bankujesz-kupujesz zostaje rozpoznana przez aplikację internetową dostępną pod adresem: www.wifi-express.pl/bankujesz i wraz z użytkownikiem stają się głównymi aktorami w interaktywnej zabawie.

 – AR nie jest nową technologią, ale z racji małej ilości wdrożeń w Polsce nadal pozytywnie zaskakuje, a poziom zaangażowania korzystających z niej ludzi jest zacznie wyższy od standardowych narzędzi marketingowych – mówi Przemek Pawlak, Head of Digital Production w Lemon Sky.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 Agencja Lemon Sky stosowała Augmented Reality w projektach m. in. dla takich marek jak Volvo, Bosch, Tesco, Polpharma, WINIARY, miasto Szczecin oraz Muzeum Powstania Warszawskiego. Projekt AR dla marki KFC został nagrodzony w 2011 roku MIXX Awards za najlepsze zastosowanie nowych mediów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się