Interaktywna gra AR dla ING Banku Śląskiego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Interaktywna gra AR dla ING Banku Śląskiego

Sprzedawać emocje nie jest łatwo. Szczególnie, gdy oferujemy produkt bankowy. Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV przygotowała interaktywną grę w technologii Augmented Reality dla ING Banku Śląskiego.

ING Bank Śląski postanowił w nietypowy sposób wynagrodzić swoich Klientów oraz osoby korzystające z Programu bankujesz-kupujesz. By zdobyć serca Klientów poprzez pozytywne  zaskoczenie oraz wzbudzenie pożądanych emocji, skorzystano z technologii Augmented Reality (pol.: Rozszerzona Rzeczywistość).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 - Zależało nam na tym, aby w najnowszej promocji Programu bankujesz-kupujesz zaprosić Klientów internetowych  do interakcji z promowanymi produktami

i dostarczyć im rozrywki w trzech wymiarach.  Zwróciliśmy się do agencji Lemon Sky, która zaproponowała nam idealne połączenie naszych działań komunikacyjnych z możliwościami jakie daje rozszerzona rzeczywistość – mówi Artur Stania, specjalista ds. marketingu ING Banku Śląskiego.

 “Internetowi mają więcej”, więc katalog produktów Programu bankujesz-kupujesz skrywa w sobie “coś więcej”. Ukryta nagroda to interaktywna gra, która wykorzystuje znany i lubiany z przełomu wieków mechanizm gry w węża. Tym razem w nowej odsłonie, gdzie liczy się spryt, skuteczność oraz chęć odkrycia niewidocznego. Specjalnie przygotowana trójwymiarowa plansza, pociąg Wifi-Express, który jest nieodzownym elementem kampanii internetowych oraz trójwymiarowe nagrody Programu bankujesz-kupujesz spotykają się razem na okładce katalogu i to one służą do zabawy.

 - Przedstawienie słynnej gry „Wąż” jako podróż WiFi Expressem pośród trójwymiarowych produktów z katalogu Programu bankujesz-kupujesz było strzałem w dziesiątkę. To kolejny dowód na to, że klienci internetowi w ING mają lepiej. Tym razem mają więcej rozrywki i rozszerzonych emocji – dodaje Artur Stania. Dzięki technologii AR okładka katalogu produktów Programu bankujesz-kupujesz zostaje rozpoznana przez aplikację internetową dostępną pod adresem: www.wifi-express.pl/bankujesz i wraz z użytkownikiem stają się głównymi aktorami w interaktywnej zabawie.

 - AR nie jest nową technologią, ale z racji małej ilości wdrożeń w Polsce nadal pozytywnie zaskakuje, a poziom zaangażowania korzystających z niej ludzi jest zacznie wyższy od standardowych narzędzi marketingowych – mówi Przemek Pawlak, Head of Digital Production w Lemon Sky.

 Agencja Lemon Sky stosowała Augmented Reality w projektach m. in. dla takich marek jak Volvo, Bosch, Tesco, Polpharma, WINIARY, miasto Szczecin oraz Muzeum Powstania Warszawskiego. Projekt AR dla marki KFC został nagrodzony w 2011 roku MIXX Awards za najlepsze zastosowanie nowych mediów.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij