Bonduelle Polska kontynuuje wsparcie produktów INNOWACYJNYCH!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bonduelle Polska kontynuuje wsparcie produktów INNOWACYJNYCH!

Z początkiem stycznia Bonduelle Polska wraca na ekrany odbiorników TV, kampania telewizyjna dedykowana jest innowacyjnym produktom NA PARZE, tym w puszce i tym mrożonym.

W komunikacji producent podkreśla korzyści, które oferują te produkty – pyszne, chrupkie, bo NA PARZE.  Bonduelle Polska jest  liderem i największym reklamodawcą w kategorii warzyw w puszkach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot zobaczymy w głównych stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych do końca stycznia.

Za kreację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Red8, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij