Agencja przygotowała zarówno rekomendację technologiczną, jak i nową strukturę serwisu, ułatwiającą pozyskiwanie informacji o bieżących projektach WWF Polska m.in. o adopcjach zagrożonych gatunków zwierząt.
Nowa strona będzie w przyjazny sposób prezentować efekty dotychczasowych działań realizowanych przez organizację w Polsce i zachęcać potencjalnych darczyńców do współpracy przy podejmowanych przez WWF inicjatywach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowy serwis zostanie wdrożony w życie już w pierwszym kwartale 2017 roku.