TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ströer wygrywa przetarg na obsługę nośników reklamowych w wagonach Metra.

W wyniku wygranego przetargu Grupa Ströer została dysponentem tablic reklamowych, systemu „ESIR” wykorzystującego ekrany LCD oraz reklam napodłogowych i naklejek na szybach w wagonach warszawskiego Metra.
O autorze
1 min czytania 2017-01-10

Dzięki podpisanej umowie Grupa Ströer zaoferuje klientom w najbliższych miesiącach blisko 4000 tablic reklamowych w wagonach oraz 2000 ekranów LCD jak również nowatorskie rozwiązania ambientowe.

Od 2001 roku Grupa Ströer jest operatorem nośników na peronach i w przejściach warszawskiego Metra.

„Połączony potencjał nośników na peronach oraz w wagonach przełoży się na zmiany w modelu sprzedaży. Planujemy stworzyć produkty reklamowe towarzyszące pasażerom Metra począwszy od wejścia na teren stacji, czekanie na peronie, poprzez podróż, aż po wyjście ze stacji. Metro stanowi kręgosłup komunikacji publicznej w Warszawie a co za tym idzie stanowi kręgosłup kampanii OOH w stolicy. Biorąc pod uwagę potencjał Metra możemy śmiało powiedzieć, że podobnie jak w innych stolicach, nie ma efektywnej kampanii OOH w Warszawie bez Metra.  –  skomentował sukces Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.

Grupa Ströer wygrała przetarg pokonując firmę AMS, która przez ostatnie lata dysponowała  wyżej wymienionymi powierzchniami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj