Nowi pracownicy w Valkea Media

W związku z intensywnym rozwojem oraz powiększającym się gronem klientów do zespołu grupy mediowej Valkea Media dołączyło czterech Project Managerów.
O autorze
1 min czytania 2017-01-10

Szeregi działu Social Media zasiliła Paulina Hofman, zajmując się obsługą klientów tj. So!Coffee, Enel Zdrowie, Bank BGK oraz wspierając marketingowo projekt DaVinci Learning Polska. Paulina wcześniej pracowała m.in. dla agencji ClickAd Interactive i K2. Do obsługiwanych przez nią marek należały Almette, CAT, Restauracje Sphinx, Desperados, Costa Coffee, Cappy, Sznaps de Luxe, La Roche-Posay. Hofman zrealizowała także projekt dla Ministerstwa Finansów – Służby Celnej, program e-Cło. 

Do zespołu dołączyła także Monika Nowocin, która zajmuje się prowadzeniem projektu Beauty Stories dla Douglas Polska (produkcja video, kanały YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat). Monika przeszła do Valkea Media z Grandes Kochonos Digital, w którym odpowiadała za obsługę klientów Coty Polska Sp. z o. o. i UDH Sp. z o. o. Wcześniej pracowała m. in. w Grupie ZPR Media. 

Mika Minkowska objęła stanowisko Project Managera ds. digital. Będzie odpowiedzialna za bezpośredni kontakt z klientami oraz nadzorowanie prac projektowych w zakresie budowy stron i portali internetowych, kampanii e-mailingowych i displayowych, wysyłki newsletterów oraz wykorzystania nowych narzędzi. Mika jest kolejną osobą, która ma za zadanie rozszerzanie kompetencji z portfolio grupy oraz łączenie obszarów współpracy pomiędzy poszczególnymi działami w firmie. Minkowska pracowała wcześniej m. in. w Ogilvy&Mather, Adwertajzing, G7/Livebrand. Obsługiwała takich klientów jak: Warka, Hyundai Polska, Bank Pekao, Vectra, Nestle, Omega Pharma i Lotos.

Jako Project Manager pracuje z nami także Justyna Borczyńska, która odpowiada za bezpośredni kontakt z klientami tj. Fashion House Outlet Centre i Dom Mody Klif w Warszawie oraz zajmuje się prowadzeniem projektów drogerii Natura. Justyna przeszła do Valkea Media z VML Poland, gdzie współpracowała m.in. z Nestle, Lidl i PZU.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj