Grupa On Board Think Kong wzmacnia kompetencje w obszarze Content Marketingu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa On Board Think Kong wzmacnia kompetencje w obszarze Content Marketingu

W styczniu br. do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączył Przemysław Matyjaszczyk, obejmując stanowisko Strategy Managera.

Przemysław Matyjaszczyk odpowiedzialny będzie za rozwój oferty Grupy oraz wsparcie projektów dla dotychczasowych klientów On Board Think Kong. Działania Matyjaszczyka skoncentrowane będą przede wszystkim na rozwoju oferty Grupy w obszarze Content Marketingu i SEO w ścisłej współpracy z zespołem SEO i Content Marketing Think Kong kierowanym przez Andrzeja Zasowskiego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Matyjaszczyk jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Z branżą internetową związany jest od 9 lat.

Wcześniej związany był z Gazeta.pl (Agora S.A.), gdzie pracował na stanowisku m.in. kierownika sprzedaży. Kierował również Agencją Marketingu w Wyszukiwarkach SearchLab (Agora S.A.), w której odpowiedzialny był za rozwój polityki produktowo-sprzedażowej. Pełnił również stanowisko E-commerce Managera w Groupe SEB Polska, gdzie odpowiadał za strategię widoczności w sklepach internetowych w Polsce, takich marek jak Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex. Przez 2,5 roku pracował w Agencji Whites m.in. na stanowisku Sales Directora. W ostatnim czasie pełnił funkcję Sales Directora w 4screens.net.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij