TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Premiera raportu MyLED z badań polskiego rynku reklamy DOOH

W ciągu najbliższego miesiąca firma MyLED - działająca w sektorze cyfrowej reklamy zewnętrznej udostępni raport podsumowujący pierwsze badanie polskiego rynku reklamy DOOH, które prowadziła w drugiej połowie 2016 roku.
O autorze
1 min czytania 2017-01-12

Na potrzeby raportu została przygotowana specjalna podstrona, dzięki której osoby zainteresowane tematem reklamy DOOH będą mogły otrzymać wyniki przeprowadzonej analizy. Wszystkim, którzy w formularzu pozostawią adres mailowy, w ciągu kilku dni od premiery, zostanie wysłana publikacja na podaną skrzynkę mailową.

Badanie zostało przeprowadzone na grupie blisko 300 ekspertów z branży reklamowej, a jego głównymi założeniami było:

  • poznanie świadomości specjalistów na temat możliwości reklamowych i technologii DOOH,
  • określenie perspektyw rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce w oparciu o eksperckie opinie
  • oraz zdefiniowanie wyzwań jakie stoją przed rynkiem mediowym, a których realizacja pozwoli na rozwój tej formy reklamy w Polsce.

– Jesteśmy przekonani, że ten projekt był dobrym krokiem. Udało nam się zaangażować sporą grupę ekspertów, których opinia pozwala wyciągać konkretne wnioski dotyczące podejścia i świadomości branży na temat DOOH w Polsce. Projekt z pewnością będziemy kontynuować. – komentuje Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Raport będzie liczbowym podsumowaniem opinii ekspertów marketingu na temat digital OOH w Polsce. Został uzupełniony o informacje na temat możliwości i technologii działania medium, a także o dane i opinie dotyczące DOOH pochodzące z zachodnich rynków. Projekt MyLED od początku wspierają patroni medialni oraz partnerzy wśród, których jest KnowledgeHub Fund.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Źródło: MyLED

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się