Na potrzeby raportu została przygotowana specjalna podstrona, dzięki której osoby zainteresowane tematem reklamy DOOH będą mogły otrzymać wyniki przeprowadzonej analizy. Wszystkim, którzy w formularzu pozostawią adres mailowy, w ciągu kilku dni od premiery, zostanie wysłana publikacja na podaną skrzynkę mailową.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Badanie zostało przeprowadzone na grupie blisko 300 ekspertów z branży reklamowej, a jego głównymi założeniami było:
- poznanie świadomości specjalistów na temat możliwości reklamowych i technologii DOOH,
- określenie perspektyw rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce w oparciu o eksperckie opinie
- oraz zdefiniowanie wyzwań jakie stoją przed rynkiem mediowym, a których realizacja pozwoli na rozwój tej formy reklamy w Polsce.
– Jesteśmy przekonani, że ten projekt był dobrym krokiem. Udało nam się zaangażować sporą grupę ekspertów, których opinia pozwala wyciągać konkretne wnioski dotyczące podejścia i świadomości branży na temat DOOH w Polsce. Projekt z pewnością będziemy kontynuować. – komentuje Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.
Raport będzie liczbowym podsumowaniem opinii ekspertów marketingu na temat digital OOH w Polsce. Został uzupełniony o informacje na temat możliwości i technologii działania medium, a także o dane i opinie dotyczące DOOH pochodzące z zachodnich rynków. Projekt MyLED od początku wspierają patroni medialni oraz partnerzy wśród, których jest KnowledgeHub Fund.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Źródło: MyLED