Zmiany w pionie sprzedaży Grupy Netsprint. Szefami nowych działów Jarosław Łuczka i Dorota Łoboda-Kąkowicz

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmiany w pionie sprzedaży Grupy Netsprint. Szefami nowych działów Jarosław Łuczka i Dorota Łoboda-Kąkowicz

Z początkiem 2017 roku Grupa Netsprint wprowadza nową strukturę pionu sprzedaży. Obejmuje ona wyodrębnienie działów odpowiedzialnych za realizację budżetów w poszczególnych obszarach działalności Grupy:

performance, content marketing, big data, email marketing, mobile, strategy sales i campaign management. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku ze zmianami strategii sprzedaży do Grupy Netsprint dołączyli Jarosław Łuczka (wcześniej Tradedoubler) na stanowisko dyrektora sprzedaży performance i Dorota Łoboda-Kąkowicz (wcześniej Mindshare) na stanowisko dyrektora ds. strategii. Nowi dyrektorzy będą podlegać Przemysławowi Bartkowiakowi, który od czerwca 2016 jako członek zarządu odpowiada za przychody w całej Grupie Netsprint. 

- Jarek i Dorota ze swoim wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu strategii i zarządzaniu sprzedażą kampanii reklamowych istotnie wzmocnią kompetencje zespołu sprzedaży - mówi Przemysław Bartkowiak, Chief Revenue Officer w Grupie Netsprint. - Nasza platforma reklamowa oparta o dane, którą budujemy w ramach Grupy Netsprint, już w 1. kwartale 2017 wzbogaci się o nowe rozwiązania odpowiadające oczekiwaniom klientów i rynku. Wydzielenie w ramach pionu sprzedaży zespołów performance i strategy oraz koncentracja na wykorzystaniu w kampaniach danych o użytkownikach pozwoli dostarczać domom mediowym i marketerom jeszcze lepszych rozwiązań w 2017 roku. 

Jarosław Łuczka będzie zarządzał wydzielonym działem performance i pokieruje dwoma zespołami: sprzedaży bezpośredniej oraz agencyjnej, w których pracuje łącznie 20 osób. Łuczka będzie odpowiadał za sprzedaż produktów i rozwiązań reklamowych Netsprinta: Adkontekst, ContentStream, sprzedaż reklam w modelu programmatic oraz dla sektora e-commerce. 

Jarosław Łuczka przez ostatnie 3 lata pracował w firmie specjalizującej się w marketingu efektywnościowym – Tradedoubler, gdzie jako Head of Sales był odpowiedzialny za sprzedaż zarówno rozwiązań performance marketingowych, jak i produktów technologicznych spółki. W branży mediowej pracuje od końca lat 90. Zaczynał jako TV media buyer w domu mediowym Optimedia Poland, następnie przez wiele lat był Client Service Managerem w spółce Broker FM, później dyrektorem Działu Obsługi Klienta w Polskapresse oraz Agency Group Head w Agorze.

 - Netsprint to jedna z najważniejszych spółek na rynku digital. Jest innowacyjna i bardzo dynamicznie się rozwija. Jak mało który podmiot potrafi dopasować ofertę do szybko zmieniającej się technologii i potrzeb reklamodawców. Jestem dumny, że zostałem zaproszony do tego przedsięwzięcia - mówi Jarosław Łuczka. - Do Netsprinta chciałbym wnieść wiedzę, doświadczenie z kanałów online i offline oraz kompetencje w zakresie pracy z ludźmi i nad projektami. 

Jarosław Łuczka jest absolwentem socjologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i podyplomowych studiów Harvard Business School – Kanadyjski Instytut Zarządzania. Tata trzech córek. 

Dorota Łoboda-Kąkowicz będzie zarządzać zespołem strategii, odpowiadającym za kompleksowe kampanie digital dla największych klientów obsługiwanych  przez domy mediowe i bezpośrednio przez Grupę Netsprint. Posiada wieloletnie doświadczenie w planowaniu, koordynacji, realizacji i optymalizacji kampanii SEM, SEO i social media, z wykorzystaniem narzędzi Google’a, Facebooka i Netsprinta. 

Od 2013 roku Łoboda-Kąkowicz pracowała w domu mediowym Mindshare na stanowisku SEM&Social Media Strategist, m.in. dla takich klientów jak Ford, Volvo, Mazda, Unilever, Maspex, mBank, BP, Castrol, UIP, Discovery Channels, Lufthansa, Qatar Airways, Motorola, Virgin Mobile, Nike, Garmin, Chanel; koordynowała prace zespołów egzekucyjnych, planerskich oraz analitycznych. Wcześniej (od 2010) roku pracowała także w GroupM koordynując, realizując i optymalizując kampanie SEO i SEM m.in. dla marek: Procter&Gamble, Danone, Fox International Pictures i Skoda. 

Zdecydowałam się na zmianę zawodową w momencie, kiedy rynek marketingu digital idzie dynamicznie naprzód; pojawiają się rozwiązania technologiczne, które zmieniają naszą rzeczywistość. Grupa Netsprint zdecydowanie chce się wpisać w tę przemianę i być jednym z jej liderów na polskim i europejskim rynku. Bardzo mi zależy, aby być częścią tej nowej, ciekawej rzeczywistości” - komentuje Dorota Łoboda-Kąkowicz. 

Dorota Łoboda-Kąkowicz jest pasjonatką sportu - w zimie trenuje narciarstwo i snowboard, a w lecie tenis. Jest mamą dwuletniego syna. Na stanowiskach dyrektorów sprzedaży w pozostałych obszarach działalności Grupy Netsprint pozostają: Magdalena Walczuk (Head of Email Marketing Team/EMail Network), Dariusz Werelich (Head of Mobile/Adrino), Mariola Pałczyńska (Head of Campaign Management) oraz managerowie obszaru audience Martyna Matuszewska (Head of Netsprint Audience, odpowiedzialna za sprzedaż danych do agencji i domów mediowych) i Leszek Kobyliński (Head of Big Data Solutions). Wkrótce pojawi się również nowy dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań z obszaru content marketing.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij