Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklama na bogato – subiektywny ranking reklam rich mediowych #2

Poniżej prezentuję najzupełniej subiektywny ranking reklam rich mediowych, które przykuły moją uwagę w sieci w lutym 2013 r.
O autorze
1 min czytania 2013-03-12

Warto zostać milionerem z Lotto

Luty tego roku nie należał do najchłodniejszych. Pewnie dlatego, że umysły wielu Polaków rozpalały do czerwoności reklamy wielkiej kumulacji Lotto. Kampania „Warto zostać milionerem ” wykorzystywała różne formaty rich mediowe jak chociażby MegaBillboard (Video), ExpandDoubleBillboard (Video) czy SurroundWallpaper (Video). Bohaterzy uwiecznieni na nagraniach mówili o tym co zrobią, jak wygrają. Twórcy kampanii wykorzystali grę słów, skojarzeń i stereotypów, które w tym zestawieniu dały całkiem ciekawy, jak na Totalizator Sportowy, efekt. Moim faworytem była odsłona z hasłem: „Jak wygram, kupię sobie, co tylko zechce żona”.

(kliknij w obrazek, żeby zobaczyć kreację)

IKEA zorganizuje kable

Internautom, którzy 16 lutego nie wygrali prawie 29 mln złotych w Lotto pozostało zaszyć się w domu, wracając do codziennych zajęć. Im właśnie kampania IKEI przypominała, że… kable psują wystój i można zrobić z nimi porządek. Seria UPPLEVA, sprawiająca, że „twoje sprzęty elektroniczne i kable będą zawsze świetnie zorganizowane i ukryte” była promowana formatami m.in. Xhtml, MegaBillboard (FX), Double Billboard (FX). Każdy z nich prezentował sobą zwoje kabli, wtyczek, złączy, które za pomocą kursora myszki można było próbować ciągnąć i wyrywać. Często nadaremnie, bo kable z jednej strony nie dawały się złapać, a z drugiej zachęcały do gonitwy za nimi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

MARS i jest dobrze

Co jeśli nie trafiło się szóstki w Lotto, a kable nadal są w nieładzie? „Mars i jest dobrze”! Kultowa kampania batona z nugatowym nadzieniem, karmelem i czekoladą powróciła. I jest dowodem na to, że wideo z pomysłem nie starzeje się. Proste DoubleBillboard (Video) i Rectangle (Video) z powodzeniem wykorzystywały popularną niegdyś reklamę telewizyjną. Nagranie opowiadające historię młodego mężczyzny, który zraniony przez kobietę postanawia wstąpić do zakonu wciąż powoduje uśmiech – nawet mimo lat, jakie upłynęły od pierwszej emisji. W decydującym momencie pojawia się baton Mars, który sprawia, że uroczy blondyn rezygnuje z pomysłu wstąpienia do zakonu i… jest dobrze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Artykuł powstał przy wykorzystaniu systemu monitoringu reklamy display AdReport.