TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kobiety bohaterkami nowej komunikacji marki merci

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa pralin merci, dystrybuowanych w Polsce przez firmę Storck. Celem działań komunikacyjnych jest wzmocnienie wizerunku merci, jako marki, której bliski jest świat uczuć i emocji związanych z wdzięcznością do drugiej osoby za to, że jest blisko nas.
O autorze
1 min czytania 2017-01-18

Głównymi bohaterkami filmu reklamowego są kobiety przedstawione w różnych, codziennych sytuacjach. merci ma nas skłonić do refleksji na temat szczególnej roli kobiet w życiu każdego z nas. Na co dzień nie zawsze pamiętamy o tym, jak wiele znaczy dla nas pomoc, uśmiech czy dobre słowo koleżanki z pracy, mamy lub babci. W nowym spocie zatytułowanym „Dla wszystkich kobiet, za wszystko, w każdym dniu” merci składa hołd kobietom, za to kim są i jak wiele znaczą w naszym życiu.

Osią kampanii jest 30 sekundowy spot telewizyjny , emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Intensywnej kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w internecie, m.in.: w serwisie Youtube oraz na platformach VoD. Reklamę zobaczą także widzowie odwiedzający sieci kin: Cinema City, Multikino i Helios.

Kreację kampanii przygowała agencja Pahnke. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj