Stawiamy na wzrost wynagrodzeń! – Lidl oferuje pracownikom sklepów pensję w wysokości 2550-3300 zł na początek

Lidl rozpoczyna hucznie Nowy Rok, oferując swoim pracownikom kolejne podwyżki wynagrodzeń i tym samym wpływając na zmiany na rynku pracy. Wynagrodzenia wzrosną średnio o 9%. Pracownicy sklepów rozpoczynający pracę otrzymają od 150-500 zł więcej niż w ubiegłym roku!
O autorze
2 min czytania 2017-01-20

To nie wszystko, sieć zapowiada w tym roku kilkaset nowych miejsc pracy!

Praca w handlu i usługach to dla wielu potencjalnych pracowników interesujący kierunek rozpoczęcia czy też kontynuacji swojej ścieżki zawodowej. Co więcej warunki zatrudnienia są coraz bardziej atrakcyjne dla tego obszaru. Firmy oferują nie tylko kuszące zarobki ale też szeroki pakiet świadczeń socjalnych.

Do czołowych pracodawców na rynku pracy w Polsce należy Lidl. Sieć od lat jest nagradzana Top Employers, wyróżnieniem potwierdzającym pozycję Lidla jako jednego z liderów wśród pracodawców w Polsce. „O naszej pozycji na rynku pracy w Polsce decyduje nie tylko atrakcyjne wynagrodzenie – wyższe od średnich zarobków w handlu, ale również szereg dodatkowych świadczeń. Nasi pracownicy są objęci bezpłatną, prywatną opiekę medyczną. Dodatkowo firma oferuje możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do ubezpieczenia medycznego i grupowego wraz z całą rodziną.” – komentuje Anna Durzyńska, Dyrektor Personalny Lidl Polska „Do bogatego pakietu socjalnego dochodzą bony i paczki świąteczne oraz bony okolicznościowe. W październiku wszyscy pracownicy firmy otrzymali bony w wysokości 600 zł. W ten sposób firma świętowała otwarcie 600 placówki. W grudniu natomiast pracownikom zostały przekazane bony świąteczne o wartości 400 zł do wykorzystania w Lidlu. W 2016 r. Lidl przekazał pracownikom bony podarunkowe o wartości 14 500 000 zł. Uznaniem wśród pracowników cieszy się także program „wyprawka dla pierwszoklasisty” – w latach 2012-2016 blisko 4000 maluchów otrzymało bogate pakiety na start swojej edukacji.” – dodaje Anna Durzyńska.

Pensje pracowników po podwyżkach

Firma Lidl docenia zaangażowanie pracowników oferując im wysokie zarobki. Od 1 marca 2017 Lidl zwiększa wynagrodzenia pracowników sklepów. Po podwyżkach pensja na stanowisku pracownika sklepu wynosi 2550 PLN – 3300 PLN brutto na początku pracy. Już po roku pracy pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu 2750 PLN – 3500 PLN brutto, a po dwóch latach stażu pracy do 3000 PLN – 3800 PLN brutto. Natomiast wynagrodzenie menadżera sklepu dla osób rozpoczynających pracę na tym stanowisku wynosi aż 4400 PLN – 5000 PLN brutto. Po roku analogicznie jak w przypadku pracownika sklepu wzrost wynagrodzenia jest gwarantowany i kształtuje się na poziomie 5000 PLN – 5500 PLN brutto, a po 2 latach 6300 PLN – 6800 PLN brutto.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ślad za podwyżkami pracowników sklepów wzrosną również wynagrodzenia pracowników magazynów. Komisjonerzy rozpoczynający pracę otrzymają płacę w wysokości 2850 PLN – 3400 PLN brutto, z gwarancją podwyżki po roku pracy do poziomu 3150 PLN – 3600 PLN brutto. Po 2 latach ich płaca gwarantowana wyniesie 3550 PLN – 4000 PLN brutto. W przypadku operatora wózka widłowego, początkowa minimalna stawka wynagrodzenia to 3600 PLN brutto, z gwarantowanym wzrostem do poziomu od 3800 PLN brutto po roku pracy. Z kolei po 2 przepracowanych latach to aż 4200 PLN brutto wzwyż. Podwyżki obejmą również stanowisko dysponenta nocnego. Osoby rozpoczynające pracę na tym stanowisku otrzymają od 4000 PLN brutto. Po roku pracy ich wynagrodzenie wzrośnie do minimum 4300 PLN brutto, a po dwóch latach ich płaca osiągnie poziom co najmniej 4800 PLN brutto.

We wrześniu 2016 Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem było przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom. Hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” firma komunikowała swoje wartości i warunki zatrudnienia pracowników oraz możliwości rozwoju jakie im zapewnia. Głosem kampanii byli pracownicy firmy, na casting zgłosiło się ich aż 1300. Bohaterami kampanii stali się pracownicy Lidl Polska – kilkudziesięciu ambasadorów, którzy sami zgłosili chęć zaangażowania się w działania employer brandingowe pracodawcy. Wśród nich znaleźli się pracownicy różnych działów i stanowisk – to osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, doświadczeni profesjonaliści z centrali, ale także młodzi specjaliści tuż po studiach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na temat bieżących ofert pracy znajduje się na stronie. Ewentualne pytania dotyczące rekrutacji można nadsyłać na adres mailowy: [email protected]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się