Kampania „HCV jestem świadom” z nagrodą Lidera Roku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania „HCV jestem świadom” z nagrodą Lidera Roku

Kampania społeczna „HCV jestem świadom”, współtworzona przez konsorcjum Mastermind Media i TELESCOPE otrzymała nagrodę Lider Roku 2016 w Ochronie Zdrowia za działalność edukacyjno-szkoleniową.

Działania podjęto z inicjatywy Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – PZH, w ramach współfinansowanego przez Szwajcarię i Ministra Zdrowia projektu "Zapobieganie zakażeniom HCV". 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po kilku latach intensywnych badań epidemiologicznych prowadzonych w Polsce w ramach projektu, w czerwcu 2016 rozpoczęto kampanię „HCV Jestem świadom”, która podnosi poziom wiedzy społeczeństwa o istotnym problemie zakażeń HCV i wynikającej z tego potrzeby wykształcenia postawy czynnej, polegającej na podejmowaniu działań zmniejszających ryzyko zakażenia HCV. Celem kampanii było szerzenie wiedzy o profilaktyce i wczesnej diagnostyce w zakresie wirusa HCV.  Finalnie akcja dotarła do ponad 34 mln odbiorców. Konsorcjum Mastermind Media i TELESCOPE było odpowiedzialne za część reklamową kampanii, a więc opracowanie strategii i kreacji oraz zakup mediów.

W kampanii wielokanałowej prowadzonej w  telewizji, radiu, internecie i outdoorze emitowane były zarówno komunikaty informacyjne jak i zachęcające osoby z grupy narażonej na kontakt z wirusem HCV, do wykonania badań.

Kampania została przeprowadzona na przestrzeni miesięcy od lipca do listopada 2016 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij