Kampania „HCV jestem świadom” z nagrodą Lidera Roku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania „HCV jestem świadom” z nagrodą Lidera Roku

Kampania społeczna „HCV jestem świadom”, współtworzona przez konsorcjum Mastermind Media i TELESCOPE otrzymała nagrodę Lider Roku 2016 w Ochronie Zdrowia za działalność edukacyjno-szkoleniową.

Działania podjęto z inicjatywy Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – PZH, w ramach współfinansowanego przez Szwajcarię i Ministra Zdrowia projektu "Zapobieganie zakażeniom HCV". 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po kilku latach intensywnych badań epidemiologicznych prowadzonych w Polsce w ramach projektu, w czerwcu 2016 rozpoczęto kampanię „HCV Jestem świadom”, która podnosi poziom wiedzy społeczeństwa o istotnym problemie zakażeń HCV i wynikającej z tego potrzeby wykształcenia postawy czynnej, polegającej na podejmowaniu działań zmniejszających ryzyko zakażenia HCV. Celem kampanii było szerzenie wiedzy o profilaktyce i wczesnej diagnostyce w zakresie wirusa HCV.  Finalnie akcja dotarła do ponad 34 mln odbiorców. Konsorcjum Mastermind Media i TELESCOPE było odpowiedzialne za część reklamową kampanii, a więc opracowanie strategii i kreacji oraz zakup mediów.

W kampanii wielokanałowej prowadzonej w  telewizji, radiu, internecie i outdoorze emitowane były zarówno komunikaty informacyjne jak i zachęcające osoby z grupy narażonej na kontakt z wirusem HCV, do wykonania badań.

Kampania została przeprowadzona na przestrzeni miesięcy od lipca do listopada 2016 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij