Biedronka testuje punkty gastronomiczne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Biedronka testuje punkty gastronomiczne

Biedronka rozpoczęła testowanie punktów gastronomicznych w swoich placówkach. Czy strefy bistro zostaną pozytywnie przyjęte przez konsumentów?

Drugie podejście dyskontowego giganta do gastronomii typu „on-the-go”, w innym wydaniu. Miejsce testu wskazuje na dość ograniczony zasięg (galeria przy dworcu kolejowym w Krakowie i centrum Warszawy) i raczej przemyślaną grupę docelową – ludzi w podróży, w biegu, w „przelocie”. Jest to bardzo dalekie odejście od idei tradycyjnego dyskontu i szansa na poszerzenie bazy konsumentów. Pytanie tylko czy ten moduł sprawdzi się Biedronce? Kluczowe będą: zakres oferty, jej atrakcyjność, zachowanie świeżości i odpowiedniej jakości oferty. No i oczywiście cena, choć doświadczenia Jeronimo Martins z „Kropka Relaks” pokazują, że w przypadku oferty typu convenience i gastronomii to, w pierwszej kolejności, nie cena decyduje o powodzeniu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Autorem komentarza jest Adam Jankowski, Partner Pro Business Solutions

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij