Ewa Sętowska awansuje w strukturach agencji SHAKE HANDS i dołącza do zespołu obsługującego Fiat Chrysler Automobiles Poland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ewa Sętowska awansuje w strukturach agencji SHAKE HANDS i dołącza do zespołu obsługującego Fiat Chrysler Automobiles Poland

Ewa Sętowska awansowała w agencji Shake Hands ze stanowiska Account Manager na stanowisko Senior Account Manager. Wraz z awansem, Ewa Sętowska dołączyła do zespołu, który zajmuje się bieżącą obsługą FCA Poland (Fiat Chrysler Automobiles Poland), nowego klienta agencji Shake Hands.

Do końca 2015 r. Ewa Sętowska pracowała jako Account Manager w dziale Client Service agencji Brand Support. Następnie przeszła do agencji Shake Hands, w której kierowała zespołem obsługującym markę Tikkurila oraz samodzielnie realizowała bieżące projekty, m.in. dla marek: Tikkurila, Telepizza, Wella Professionals.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przed przyjściem do grupy Brand Support Ewa Sętowska pracowała w agencji faceADDICTED, jako Account Manager. Wcześniej przez trzy lata pracowała w agencji ADnova, obsługując m.in. brandy Coty Polska oraz przez 4,5 roku w agencji GPD Advertising, obsługując m.in. BP Polska i Goodyear Dunlop Tires Polska. Zajmowała się również obsługą klientów z branży telekomunikacyjnej, FMCG i motoryzacyjnej. W agencji GPD Advertising brała także udział w pracach związanych z otwarciem rumuńskiego oddziału firmy w Bukareszcie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij